  • Data: 2012-01-14 19:21:38
    Temat: Re: Kabel HDMI - co polecacie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 19:58:51 +0100, roxy napisał(a):

    > Dobre:-)
    >
    > Szukam kabla ktory jest wykonany solidnie, z dobrej jakości materiałów a
    > jego cena jest adekwatna do jakości. Niestety kable z najtańszej pułki
    > cenowej nie sprawdziły się. Widocznie ich wykonanie było tak słabe że po
    > niecałym roku zaczęły sie problemy (wystarczyło poruszać kablem aby
    > spowodować błędy w transmisji sygnałów objawiające sie tak jak to opisałem
    > wyżej) .

    To kup następne cenowo. Kabel HDMI to w zasadzie funkcjonalnie rzecz biorąc
    taki inny kabel USB. Zaszalejmy i powiedzmy, że USB 3.0, żeby uwzględnić
    dużą przepustowość. Czyli jakieś 10 zł. No może 20.
    Cokolwiek więcej to już rejony audiovoodoo, jak widzę "budżet 80 zł na 1
    kabel" to już mi się dżihad włącza.

    Poszukaj najtańszy kabel HDMI 1.4 (wyższe pasmo przenoszenia wymaga lepszej
    jakości) od dobrego sprzedawcy (dużo albo 100% pozytywów) na alledrogo.
    ZTCW to okolice 10 zł + wysyłka.
    I nie daj robić z siebie idioty.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel