  • 1. Data: 2013-02-19 08:58:06
    Temat: KTo rozszyfruje oznaczenia SMD
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Dzień dobry,

    Może ktoś w Was ma pomysł jak rozszyfrować kody na obudowach SMD

    PAY na obudowie SOT5
    9221 na obudowie SO8

    Łukasz

  • 2. Data: 2013-02-19 20:32:29
    Temat: Re: KTo rozszyfruje oznaczenia SMD
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 19.02.2013 08:58, Ukaniu pisze:

    > PAY na obudowie SOT5

    To może być układ resetu V6300.

    > 9221 na obudowie SO8

    A to chyba potencjometr cyfrowy X9221A.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2013-02-20 00:00:05
    Od: "ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To może być układ resetu V6300.

    > A to chyba potencjometr cyfrowy X9221A.

    Oba siedzą w bliskim sąsiedztwie sieciowej strony końcówki mocy zasilacza
    impulsowego ~500W
    Z topologii na płytce to ni pies ni wydra. Tak czy siak muszą to być układy
    w stylu - 9221 - opamp, opamp z jakimś dodatkowym diwajsem. Stawiałem na
    LM611 ale nie pasuje. PAY wygląda na jakiś mały mosfet.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz