  • 11. Data: 2010-06-15 23:49:04
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret wprawo na zielonej strza?ce
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2010-06-15 23:37, to pisze:
    > A jakby jechał z prawego to na jakim by jechał?

    Jechałby na zielonej strzałce, więc miałby prawo. A lewy pas miał
    światło czerwone we wszystkich kierunkach, tak więc wykroczenie jest, bo
    pojechał na czerwonym, nieważne w jakim kierunku, mógł to zrobić w
    prawo, prosto i w lewo - w każdym wypadku miał czerwone.
    I tak jak napisał masti - zachował się jak burak.

    Tomek

  • 12. Data: 2010-06-15 23:50:10
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:48:24 +0000, osobnik zwany
    Rafał Gil wystukał:

    > Rozumiem, że gdybym skręcił (mając pole position) z prawego to policja
    > też byu miała rację ? Jazda na czerwonym ? (odejmujemy lewy pas).

    nie, czytałeś kiedyś PoRD?

    > P.S.
    > Twoja stara czyści węgiel.

    jakie to wzniosłe dzieciaku

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2010-06-15 23:51:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:37:53 +0000, osobnik zwany to wystukał:

    na zielonej strzałce

  • 14. Data: 2010-06-15 23:51:06
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    > Uzasadnienie złe, ale samo wykroczenie było.
    > Należy się mandat za przejazd na czerwonym świetle, bo nie zatrzymałeś
    > się przed sygnalizatorem.

    Ależ zatrzymałem się. Na lewym pasie. I z niego ruszyłem. Wyobraź sobie
    "klasyczny przepisowy" manewr w tej sytuacji. Też przecież przejeżdżam na
    czerwonym (co jest do kur*y nędzy ? Pokradli zielonych strzałek, i już gawiedź
    nie wie, że można przejechać na czerwonym?)

    > § 96. 3 rozporządzenia o znakach i sygnałach drogowych.

    A nie rzucę okiem, bo lecę na marnym gprs.

    A ! Żeby było wesoło - na wezwaniu na komendę mam 2 par. kw.: 97 (zrozumiałe)
    i (sic!) 90 kw !!! No żesz w mordę ;)

    6008

  • 15. Data: 2010-06-15 23:51:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:46:27 +0000, osobnik zwany
    Rafał Gil wystukał:

    > A który pieszy spodziewałby się (hipotetycznie), że na czerwonym skręci
    > przez niego bus w prawo ????
    >
    > Rozumiem, że nigdy nie widziałeś tego typu skrzyżowania z 2 pasami i 2
    > strzałkami w prawo ...

    a tu były 2 strzałki czy jedna? plączesz się w zeznaniach

  • 16. Data: 2010-06-15 23:52:41
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > nie, czytaĹ&#65533;Ĺ&#65533;kiedyĹ&#65533;PoRD?

    Czytałem.

    > jakie to wzniosĹ&#65533; dzieciaku

    Ustosunkowałem się równie rzeczowo jak Ty do "buraka".

    Przykro mi, że wywołało to takie rozżalenie u uczestnika dyskusji.

    6008

  • 17. Data: 2010-06-15 23:53:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    ...:::Tomek:::... pisze:

    > Jechałby na zielonej strzałce, więc miałby prawo. A lewy pas miał
    > światło czerwone we wszystkich kierunkach, tak więc wykroczenie jest,

    Zielona strzałka nie jest przypisana do konkretnych pasów, a ogólnie do
    skrętu.

    Jazda w prawo z lewego pasa to jedna sprawa.
    Przejechanie na czerwonym świetle bez zatrzymania się przed
    sygnalizatorem (czego wymaga zielona strzałka), to druga sprawa - taki
    sam mandat należy się za skręt w prawo z prawego pasa bez zatrzymania się.

  • 18. Data: 2010-06-15 23:53:35
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > a tu byĹ&#65533; 2 strzaĹ&#65533;i czy jedna? plÄ&#65533;zesz siÄ&#65533;w
    zeznaniach

    A jak sobie wyobrażasz 2 strzałki na jednym sygnalizatorze ?

    6008

  • 19. Data: 2010-06-15 23:55:02
    Temat: Re: [KTO MA RACJ? POLICJA vs JA] Skr?t wprawo na zielonej strza?ce
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ..:::Tomek:::... <t...@N...space.pl> napisał(a):

    > JechaĹ&#65533;y na zielonej strzaĹ&#65533;e, wiÄ&#65533; miaĹ&#65533;y prawo. A
    lewy pas miaĹ&#65533;
    > Ĺ&#65533;iatĹ&#65533; czerwone we wszystkich kierunkach, tak wiÄ&#65533;
    wykroczenie jest, bo
    > pojechaĹ&#65533;na czerwonym, niewaĹźne w jakim kierunku, mĂłgĹ&#65533;to
    zrobiÄ&#65533;w
    > prawo, prosto i w lewo - w kaĹźdym wypadku miaĹ&#65533;czerwone.

    Czyli kolor strzałki jest uzależniony od znaków poziomych ?

    Słuszny wniosek. Zastosuję się.

    6008

  • 20. Data: 2010-06-15 23:55:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 23:29:47 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >Uzasadnienie złe, ale samo wykroczenie było.

    Zalezy od topografii. Jeden sygnalizator czy dwa ?
    Sygnalizator umieszczony nad pasem ruchu obowiazuje na tym pasie ruchu
    - z prawego mozna bylo skrecic, ale na srodkowym swieci sie czerwone.

    Rafal powinien o tym wiedziec, bo juz sie kiedys pytal czy dobrze
    czyni na Ruskiej we wrocku :-)

    J.