  • 71. Data: 2010-06-16 12:18:13
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-16 11:41, to pisze:

    > Była strzałka umożliwiająca warunkowy skręt w prawo no to skręcił. A że
    > ze złego pasa to powinien dostać mandat za skręt ze złego pasa. I tyle.

    Równie dobrze mógł wjechać na przeciwny pas i jechać pod prąd. W sumie
    nic takiego. To tylko zmiana pasa.

    Jeżeli masz PJ staraj się jeździć ostrożnie, bo jak nazbierasz punkty,
    to nie masz szans na powtórne zdanie egzaminu.

    A.

  • 72. Data: 2010-06-16 12:19:48
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    TP pisze:
    > na miejscu policjanta dodałbym 5. wyprzedzanie na przejsciu dla pieszych.
    > Czesto widze takich cwaniaczkow wykonujących taki manewr, ktorym sie
    > wydaje, że nic zlego nie robią...
    > Kiedys widzialem jak taki cwaniaczek a raczej cwaniaczka, bo to byla
    > kobieta potrąciła w ten sposob czlowieka ktory wbiegl na ulice.

    dokładnie, najbardziej jednak boli to, ze taki cwaniak jeszcze się żali,
    a powinien przeprosić i siedzieć grzecznie.

    --
    krzysiek82

  • 73. Data: 2010-06-16 12:20:30
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-16 11:59, Filip KK pisze:

    > Czyli według Ciebie, jak ktoś wyprzedzi kogoś w miejscu niedozwolonym
    > (zakaz wyprzedzania) i w dodatku na podwójnej ciągłej i lewą stroną
    > wysepki, to należy go ukarać tylko za wyprzedzanie w niedozwolonym
    > miejscu? Trochę nie teges wymyśliłeś.

    A osobę która ukradła jabłko z bazaru, powinno się tak samo karać jak
    kolesia, który opróżnił trzy banki.

    A.

  • 74. Data: 2010-06-16 12:20:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "TP" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > na miejscu policjanta dodałbym 5. wyprzedzanie na przejsciu dla pieszych.

    Ale wiesz co to jest wyprzedzanie?
    No to nie pisz bzdur.

  • 75. Data: 2010-06-16 12:22:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    Arek (G) wrote:

    > Przejechanie pieszego, kolizja z busem (który może również postanowił
    > skręcić w prawo, tylko czekał aż matka z trójką dzieci przejdzie przez
    > pasy).

    Jaka matka? Jacy piesi? Przecież tam nikogo nie było!

  • 76. Data: 2010-06-16 12:22:22
    Temat: Re: Skręt wprawo na zielonej strzałce
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Cze, 12:02, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Zielona strzałka jest przypisana do pasów, które są przeznaczone do
    > skrętu w prawo. Lewy pas (z opisu kolegi) nie był przeznaczony do jazdy
    > w prawo.

    a jakas podstawa prawna?

    bo paragraf z rozporzadzenia... mowi tylko

    § 96. 1. Nadawany przez sygnalizator S-2 sygnał czerwony wraz z
    sygnałem w kształcie zielonej strzałki oznacza, że dozwolone jest
    skręcanie w kierunku wskazanym strzałką w najbliższą jezdnię na
    skrzyżowaniu, z zastrzeżeniem ust. 3.
    2. Sygnał w kształcie zielonej strzałki, nadawany przez sygnalizator
    S-2, zezwalający na skręcanie w lewo, zezwala również na zawracanie z
    lewego skrajnego pasa ruchu, chyba że jest to zabronione znakiem B-23.

    czyli do strzalki "przypisany" jest tylko skrajny lewy w wypadku
    zawracania... o innych przypadkach cisza...

    WS

  • 77. Data: 2010-06-16 12:23:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Pomyśl CHOCIAŻ RAZ, to nie boli.

    Skąd wiesz? Ktoś Ci opowiedział?

  • 78. Data: 2010-06-16 12:24:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    Arek (G) wrote:

    > Równie dobrze mógł wjechać na przeciwny pas i jechać pod prąd. W sumie
    > nic takiego. To tylko zmiana pasa.

    Piłeś?

    > Jeżeli masz PJ staraj się jeździć ostrożnie, bo jak nazbierasz punkty,
    > to nie masz szans na powtórne zdanie egzaminu.

    Jaki to ma związek z tematem? Ja nie mam żadnych punktów, a Ty?

  • 79. Data: 2010-06-16 12:25:00
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Cze, 11:47, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > W dniu 2010-06-16 11:39, to pisze:

    > Ja tam od razu ruszam, nie czekam na nic.

    hmm..., to tez nie jest z przepisami zgodne ;)

    § 95. 2. Sygnał zielony nie zezwala na wjazd za sygnalizator, jeżeli:
    1) ruch pojazdu utrudniłby opuszczenie jezdni pieszym lub
    rowerzystom,
    2) ze względu na warunki ruchu na skrzyżowaniu lub za nim
    opuszczenie skrzyżowania nie byłoby możliwe przed zakończeniem
    nadawania sygnału zielonego.

    WS

  • 80. Data: 2010-06-16 12:28:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Wiesz co by się stało gdyby ten stojący na prawym dostał zielone światło
    > i ruszył? Ja tam od razu ruszam, nie czekam na nic. Wpieprzyłby się
    > przed maskę i by spowodował kolizję, bo jemu w tym miejscu nie wolno
    > zmieniać pasa ruchu. Koniec, kropka.

    Gówno prawda, po pierwsze wiadomo mniej więcej ile pali się czerwone
    światło i nie są to trzy sekundy, po drugie zanim zapali się zielone to
    pali się żółte na którym nie można ruszać.