  • 161. Data: 2010-06-16 19:20:52
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...pl>

    Filip KK <n...@n...pl> napisał(a):

    > Już znalazłeś zdjęcie skrzyżowania w wątku?

    W wątku nie ma zdjęcia na którym widać układ linii/pasów/świateł.

    Zrozumiałbyś gdybyś spojrzał na oznaczenie na mapce w którą stronę i z której
    strony zdjęcie zostało zrobione.

    Przerosło Cię ... A szczekasz.

    6008

  • 162. Data: 2010-06-16 19:26:48
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...pl>

    Seba <s...@g...pl> napisał(a):

    > No - to teraz już wiemy, że będzie przynjamnije jeszcze jeden post z
    > tego wydarzenia. Czekamy zatem z niecierpliwością ;))

    Ano będzie. Miła rozmowa na komisariacie w żartobliwej atmosferze.

    - ja do wydziału ruchu drogowego
    - yyy ... ale tu tylko prewencja i dzielnicowi
    - to ja do dzielnicowego od ruchu drogowego ;)

    Dam znać po okręgowym, bo decyzja rejonowego jest mi znana.

    6008

  • 163. Data: 2010-06-16 19:49:22
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Kolega zatrzymał się na linii, więc widział, że nikt przejściem nie szedł.
    > Założenie, że bus stoi bez powodu i będzie skręcał mimo że nie sygnalizuje?
    > Równie dobrze można uznać, że dowolny pojazd w zasięgu wzroku może ruszyć
    > w dowolną stronę w dowolnym momencie... paranoja jednak ma granice.

    Ale autor wątku dokładnie tak zrobił... Nie pisze, że sygnalizował skręt
    w prawo, a jednak skręcił, na dodatek z niewłaściwego pasa.

  • 164. Data: 2010-06-16 19:59:09
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret w prawo na zielonej strza?ce
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    W dniu 2010-06-15 23:22, to pisze:
    > Piotrek wrote:

    > A co za różnica czego się spodziewa? Piesi zazwyczaj niczego się nie
    > spodziewają.

    To chyba Ty się nie spodziewasz jak idziesz na piechotę. A przepraszam,
    tacy światowcy jak Ty nawet do kibla jadą limuzyną:P

    Ja w każdym razie, kiedy idę na piechotę, zawszę spodziewam debila
    wyjeżdżającego zza autobusu, któremu się wydaje, że robi dobrze... bo
    tylko jemu się spieszy a wszyscy inni "wieśniacy" mogą czekać.

    pozdro! życzę sędziego, co też chodzi piechotą czasem:]
    --
    kffiatek

  • 165. Data: 2010-06-16 20:40:30
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: to <t...@a...xyz>

    WS wrote:

    > a jesli chodzi o kolizje tego typu o jakiej mowa, to zapewne duzo zalezy
    > od prawnika... jesli udowodni, ze jak ruszales, to byl juz przed Toba,
    > albo celowo w niego wjechales to byc moze bedziesz (wspol)winnym
    > kolizji... trudno tu mowic o jakims zajechaniu drogi czy czyms
    > podobnym...

    Za celowe wjechanie to jest zupełnie inny paragraf i nie jest to już
    żadne wykroczenie...

  • 166. Data: 2010-06-16 20:42:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Ruszać mogę, nie wolno mi tylko wjechać na skrzyżowanie na żółtym, tylko
    > na zielonym. A wystarczy, że puszczę hamulec to już mi samochód rusza, w
    > momencie gdy naciskam pedał gazu, wjeżdżam na skrzyżowanie na zielonym
    > świetle. W tym momencie gdy się zapali na pół sekundy żółte światło,
    > wyprzedzający/omijający nie zdąży tego manewru zrobić, jeśli ja ruszam.
    > Jeśli jakiś kapelusznik rusza, to zdąży.

    Na te niedorzeczności nie chce mi się nawet odpowiadać, weź to sobie może
    rozrysuj to sam zobaczysz jakie głupstwa piszesz.

  • 167. Data: 2010-06-16 20:46:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-15 23:20, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 20:28:10 +0000, osobnik zwany
    > Rafał "SP" Gil wystukał:

    > zachowałeś się jak burak, a policja ma rację.

    Nie pierwszy raz :) SP ma już sporą historię w zakresie swych burackich
    dokonań :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 168. Data: 2010-06-16 20:51:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > A ja odróżniam "takich" co się wpychają na chama od takich, co jadą
    > powiedzmy
    > "nieszablonowo" lecz nikomu przy tym nie przeszkadzają.

    LOL - buractwo najniższego poziomu i tyle. Te Twoje dywagacje o
    kwalifikacji 'buractwa' możesz sobie włożyć do skrzynki pocztowej
    - wrócą do Ciebie i może się nad tym zastanowisz...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 169. Data: 2010-06-16 21:43:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Projekcje twoich marzeń mnie nie interesują :)

    Jakich marzen?

    > Rozumiem że ty jesteś przedstawicielem tej większości, o której tu
    > mówisz? :)

    Owszem. Ty za to jestes wujek dobra rada i wyciagniesz Rafala z opresji, co?

    > Zadał pytanie kto ma rację a nie żalił się, wypłakiwał, itd. Dodałeś
    > niezwykle "głęboki i poruszający" post o dawaniu dupy. Teraz dopisujesz
    > kolejny...

    Ach jakis ty wrazliwy.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 170. Data: 2010-06-17 08:57:57
    Temat: Re: Skret wprawo na zielonej strza3ce
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    9g2000yqc.googlegroups.com...

    > 2. motorower wjedzie na autostrade i bedzie tam. np. remont, linia
    > ciagla i ograniczenie predkosci do 20km/h, to za przekroczenie tego
    > ograniczenia, jazde po ciaglej... ukarac go nie mozna - tylko za wjazd
    > na autostrade?

    przeciez on twierdzi cos dokladnie odwrotnego, ze zostanie ukarany za kazde
    przewinienie