  • 111. Data: 2010-06-16 15:02:54
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret wprawo na zielonej strza?ce
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Filip KK wrote:

    > Zielona strzałka jest przypisana do pasów, które są przeznaczone do
    > skrętu w prawo.

    Bzdura. Zielona strzałka oznacza warunkowy skręt w prawo i nie jest
    przypisana do pasa. Sygnalizacja przypisana do pasa to co innego i nie
    mieszaj jej z zieloną strzałką.

    Z opisu wyunika że tam w ogóle nie ma sygnalizacji przypisanej do pasa.

    > Lewy pas (z opisu kolegi) nie był przeznaczony do jazdy
    > w prawo.

    Nie był. OP złamał przepis dot. skrętu z niewłaściwego pasa.

    > + stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym,

    Nonsens.

    > + przekroczenie pojedynczej/podwójnej ciągłej.

    Jeśli ją przekroczył. Jeśli dojechał z daleka to nie przekroczył

    \SK

  • 112. Data: 2010-06-16 15:03:08
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-16 14:56, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > To dla czego w przypaku przestępst ta nie jest? Tu nie Ameryka to nie
    > można dostac 3 dożywoci i kary smierci na raz...

    Jak nie jest, jak jest?

    Zabijesz 1 osobę, dostaniesz załóżmy 25 lat. Zabijesz 2 osoby i więcej,
    dostaniesz 50 lat albo dożywocie. I nie ma zmiłuj.

  • 113. Data: 2010-06-16 15:07:38
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Filip KK wrote:

    > A gdzie wyczytałeś, że tak nie jest?

    W PoRD.

    > Czemu rotfl?

    Temu, że dyskutujesz o rzeczach o których najwyraźniej nie masz pojęcia.

    > Uważam, że stworzył zagrożenie w ruchu drogowym, bo nie
    > wolno mu było:
    > a) wyprzedzać na skrzyżowaniu

    ROTFLMAO

    Czy to w ogóle wiesz co to znaczy wyprzedzać?

    > b) jechać w prawo z lewego pasa

    No i?

    Od tego jest przepis dot. jazdy zgodnie z kierunkiem przypisanym dla pasa.

    > A na którym skrzyżowaniu wolno zmieniać pas (czyt. linia przerywana) tuż
    > przy samym wjeździe?

    A skąd wiesz, że przy samym wjeździe?

    > Zawsze są z reguły pojedyncze linie w takich
    > miejscach, których przekraczać nie wolno.

    Mają zwykle 10-20m. Skąd wiesz że nie zmienił pasa wcześniej?

  • 114. Data: 2010-06-16 15:07:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Co ma skręt ze złego pasa (1 wykroczenie) do zielonej strzałki?

    Pewnie to ze wjechal na skrzyzowanie na czerwonym swietle z zamiarem
    jazdy na wprost i dopiero na nim podjal manewr skretu w prawo.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 115. Data: 2010-06-16 15:10:56
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret w prawo na zielonej strza3ce
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Po pierwsze to odpisuje się pod cyctatem.

    Piotrek wrote:
    > Jakby jechał z prawego pasa to na czerwonym przy zielonej strzałce,
    > pochwilowym zatrzymaniu, upewnieniu się czy niema pieszych i uczestników
    > ruchu majacych zielone światło. Powinni takim burakom zabierać prawo jazdy,

    I od razu pod mur i rozstrzelać. I matkę i ojca też rozstrzelać że
    takiego spłodzili...

    > za to, że nie mogą zrozumieć swojego wykroczenia i zagrożenia dla innych
    > uczestników ruchu. A teraz wyobraźmy sobie że wszyscy tak jeździmy.

    Ależ oni rozumieją wykroczenie. To ty nie bardzo rozumiesz i pan
    policjant jak widać też nie.

    > Zgroza!!!!!!

    Och jej!

    \SK

  • 116. Data: 2010-06-16 15:17:10
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Sebastian Kaliszewski pisze:
    > I od razu pod mur i rozstrzelać. I matkę i ojca też rozstrzelać że
    > takiego spłodzili...

    nie przesadzaj

    > Ależ oni rozumieją wykroczenie. To ty nie bardzo rozumiesz i pan
    > policjant jak widać też nie.

    więc jeśli rozumieją i nie wyciągają z tego wniosków muszą być więc
    debilami.

    --
    krzysiek82

  • 117. Data: 2010-06-16 15:17:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Na jakich pasach?

    zasugerowalem sie wpisem tp o pasach, faktycznie ich tam byc nie musialo

    tymbardziej nie bylo linii o ktorych przekroczenie go oskarzasz ;)

  • 118. Data: 2010-06-16 15:18:17
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Filip KK wrote:

    > No to jeszcze gorzej, przekroczył podwójną ciągłą (tak jak przewidziałem
    > w poprzednich postach) i w dodatku pojechał _pod_prąd_ ! Czyli stworzył
    > zagrożenie w ruchu drogowym!

    Ręce opadają...

    > Więc człowieku o pseudonimie "to" wsadź sobie w dupę to Twoje "ROTFL".

    Puknij się i to mocno -- może pomoże.

    \SK

  • 119. Data: 2010-06-16 15:18:31
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    krzysiek82 wrote:
    > Przyjąć mandat grzecznie przeprosić wyrazić skruchę i już więcej tak nie
    > robić.

    Oczywiście. Najlepiej od razu przyznać się do morderstwa.

    > Tyle w temacie.

    Tak, tak. Włądzunia powiedziała -- to jest święte.

    Władzunia każe tłuc szyby - będziemy tłuc szyby. Każde mordować -
    będziemy mordować.

    To już było - ta mentalność się "sprawdziła"

    \SK

  • 120. Data: 2010-06-16 15:19:20
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    TP wrote:

> [...]

    Bzdura.

    > na miejscu policjanta dodałbym 5. wyprzedzanie na przejsciu dla pieszych.

    Dziecko, czy ty wiesz co to jest wyprzedzanie?

    \SK