eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
  • Data: 2010-06-17 09:03:41
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał Gil" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hvb15k$3cb$...@i...gazeta.pl...

    > W wątku nie ma zdjęcia na którym widać układ linii/pasów/świateł.

    na zumi jest niezla fota, pomijajac tylko fakt, ze to juz nie byla chrobrego
    ;)
    fota ta jedynie potwierdza ze:

    1. przewinienie do ktorego sie przyznajesz popelniles
    2. za linie zatrzymania wjechales na czerwonym swietle, pas do skretu w lewo
    ma oddzielny sygnalizator
    3. zmieniales pas ruchu albo na przejsciu dla pieszych, albo przecinajac za
    nim linie ciagla