-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!n
emesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-m
ail
From: Kaziu_KTM 620 LC4 <marcin_pol@_NOSPAM_interia.eu>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
Date: Wed, 25 Mar 2009 21:44:35 +0000 (UTC)
Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
Lines: 17
Message-ID: <2490f7f8329ccbf9e6a9a54da60cd896$1@grupy.scigacz.pl>
References: <a192040b5c21a2ee7e0f666d114b7ddd$1@grupy.scigacz.pl>
<gqdsu6$2fe$1@news3.onet>
NNTP-Posting-Host: 193.109.91.245
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1238017475 9858 193.109.91.245 (25 Mar 2009
21:44:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Mar 2009 21:44:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/4.0
X-HTTP-Posting-Host: aars212.neoplus.adsl.tpnet.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:591136
[ ukryj nagłówki ]
> a jak wygląda cylinder?
> Czy woda zbierała się na tłoku nawet jak silnik stał nie odpalany?
> Co do głowicy jak jest pęknieta to nie koniecznie musi cieknąć jak jest
> zimna, może dopiero jak dostanie temperatury i dlatego sprawdzanie na zimno
> nic nie pokazało. Ale wątpie aby było pękniecie w kanale wylotowym bo nie
> bardzo widze jak miało by się lać na tłok a znówi jak by było w dolocie to
> by lało się do gaźnika.
Właśnie jak silnik stał nie odpalany woda nie dostawala sie do silnika, a
jeśli chodzi o cylinder to wszystko jest w porządku.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 25.03.09 21:49 szmergiel
- 25.03.09 21:51 szmergiel
- 26.03.09 09:52 Rafał Tomaszewski
- 26.03.09 12:10 rychoo
- 26.03.09 17:11 Kaziu_KTM 620 LC4
- 26.03.09 17:07 Karambol
- 26.03.09 21:33 Kaziu_KTM 620 LC4
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=