    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM LC4 620 problem z silnikiem
    Date: Wed, 25 Mar 2009 19:24:52 +0100

    Użytkownik "Kaziu_KTM 620 LC4" <marcin_pol@_NOSPAM_interia.eu> napisał w
    wiadomości
    > Niestety gdy rozkręciłem silnik uszczelka była w porządku i wtedy myślalem
    > ze to głowica pękła w środku i z kanalików woda dostaje sie do wydechu a
    > gdy otwieraja sie zawory również na tłok ale i ta możliwość okazała sie
    > nie trafna, bo sprawdzalem glowice nalewajac wode w kanaliki i w żadnym
    > miejscu nie wyciekała, nie wiem moze pod ciśnieniem ktore panuj przy
    > włączonym silniku ta woda którędyś wypływa z kanalików. I teraz mam wielką
    > prośbę moze ktos mial podobną sytuacje ze woda dostawala sie na tłok, do
    > wydechu i wie co sie dzieje u mnie.
    > Z góry dziękuje i pozdrawiam.

    a jak wygląda cylinder?

    Czy woda zbierała się na tłoku nawet jak silnik stał nie odpalany?

    Co do głowicy jak jest pęknieta to nie koniecznie musi cieknąć jak jest
    zimna, może dopiero jak dostanie temperatury i dlatego sprawdzanie na zimno
    nic nie pokazało. Ale wątpie aby było pękniecie w kanale wylotowym bo nie
    bardzo widze jak miało by się lać na tłok a znówi jak by było w dolocie to
    by lało się do gaźnika.

    pozdrawiam
    rafał
    450exc