  • Data: 2009-02-26 11:56:37
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości

    > Jeszcze jedna sprawa, przypomniało mi się. Czy odblokowałeś moto na
    > złączce od
    > modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić
    > przy
    > zmianie map zapłonu na puste wydechy.

    Mam rocznik 2008, kupiłem w Łodzi na fabrycznym wydechu.
    Po 1 kkm panowie założyli akrapa wraz z wgraniem map.
    Układ jest rejsigowy bez katalizatora. Po wymianie oprócz
    fajnego soundu nie wiele się zmieniło. Na samej górze czuję wiecej
    mocy ale to by się zgadzało z ichnimi wykresami. Na gumę idzie
    z takim nieprzyjemnym kopnięciem, pod tym względem adwenczer
    jest o wiele bardziej kulturalny (gaźnik)
    Co do blokady 2,3 nie wiem czy jest czy jej nie ma, zakładam, że
    serwis wiedział co trzeba zrobić...ale przy okazji dopytam.
    Trochę się jeszcze pomartwię tym zamakaniem instalacji i poczekam
    na stanowisko fabryki bo ponoć została o tym poinfomowana, póki co
    nie uznano tego za naprawę gwarancyjną.
    Moje pytanie natomiast jest takie: czy Vmax to on ma osiągać na
    5 czy 6 biegu, bo tego jakość nie zdążyłem ustalić ;-)
    Inna sprawa, że po busie to mam raczej skrzywione odczuwanie
    mocy i w zasadzie to nic mi nie jedzie, ale SM jest wyborem
    świadomym i w tym przypadku interesuje mnie tylko zgodność
    z informacjami fabryki.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y