  • Data: 2009-02-25 00:08:43
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresznapisal

    > Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690".

    Yhm. Czyli w Mattighoffen się pomylili?
    http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
    /KTM_LC4_jednocylindrowce_to_potega/KTM_690_Duke/LC4
    _KTM_690_Duke.jpg.html

    > I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w
    > starszych 640 i 625 SM miało znacznie fajniejsze zawiasy i geometria.

    Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:)

    > Kasa zdaje się podobna. Ale może to lekkie zboczenie offroadowe...
    > Najlepiej wziąć na jazdę testową oba i samemu się przekonać, co komu
    > bardziej pasuje.

    Nowy Duke 690 to motocykl stricte drogowy.690 SMC i 690 Supermoto R de
    facto też przeznaczone są asfalt.