    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Date: Fri, 30 Oct 2009 14:49:13 +0100
    <hc8u57$4lo$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@z...googlegroups.com>
    <hc94uu$t51$1@inews.gazeta.pl> <hc9cmj$ik2$1@news.onet.pl>
    <hcbp01$je9$2@inews.gazeta.pl> <hcc9rn$o14$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@m...googlegroups.com>
    <hccbeu$q8$1@inews.gazeta.pl> <hcepv5$5ll$1@inews.gazeta.pl>

    On 2009-10-30 14:33:25 +0100, "greg" <g...@f...com> said:

    > eee temu to ja sie nie dziwie

    Gdyby złożył zamówienie za tysia czy dwa, to też bym ich zrozumiał. Ale
    akurat wtedy chciałem zamówić króćce za 200 zł.

    > poza tym co za różnica kiedy zapłacisz, tak czy siak zapłacic trzeba, nie?

    Niby tak, ale to trochę kwestia lenistwa, trochę mentalności. Bo tak:
    zamawiam, oni przesyłają mi dane do przelewu, ja powiedzmy dopiero
    wieczorem składam przelew. Przy dobrych wiatrach może będzie następnego
    dnia, ale raczej z zaksięgowaniem, sprawdzeniem tego przez właściwą
    osobę itede, to będzie dzień kolejny. Jeszcze na wszelki wypadek
    telefon do nich czy dotarło, czy zamówili i kiedy będzie. Oki,
    zamawiają, jest po dwóch dniach. Przyjeżdżam, dopłacam resztę, odbieram.
    Na Malowniczą wysyłam mejla, dostaję odpowiedź "zamówienie przyjęte,
    odbiór powinien być na czwartek". Jadę, na miejscu płacę kartą,
    wychodzę. Do obu miejsc mam równie blisko/daleko, ceny te same. No to
    jednak wolę drugą wersję.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery