  • 21. Data: 2011-12-07 16:53:53
    Temat: Re: KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jbnr7j$nu9$1@node2.news.atman.pl...

    > Transmisje obrad sejmu należą do misji TVP, którą ta realizuje przez TVP
    > Parlament ( podobno ) Ale to jest za darmo!! Za to nie ma ściągania
    > abonamentu, tylko za durne telenowele i programy dla debili!!!
    >
    > Co do mszy... no cóż, większość w tym kraju to podobno chrześcijańska
    > większość.

    No to niech soebie swoją chrześcijańskość finansują, ale za własne, a nie za
    wspólne.
    Polska to nie Iran, tylko państwo teoretycznie neutralne światopoglądowo.

  • 22. Data: 2011-12-07 17:14:38
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > No to niech soebie swoją chrześcijańskość finansują, ale za własne, a
    > nie za wspólne.
    > Polska to nie Iran, tylko państwo teoretycznie neutralne światopoglądowo.

    Zapisałeś się już do partii Palikota? Jak się już zapiszesz to działaj
    gorliwie żeby mieć większość. A jak już będziecie mieli większość to
    przegłosujcie to co trzeba. Mam tylko nadzieję że będzie gdzie głosować,
    będzie co dzielić i czy ktoś jakiegoś polaczka będzie chciał słuchać.

  • 23. Data: 2011-12-08 08:23:08
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > A dlaczego, spawacze, elektrycy, hutnicy, murarze i ciesle
    > nie mają?
    > Krótkowalowcy i harcerze też już nie mają. I elektronicy.

    Pamiętam czasy kiedy jeszcze grono ludzi myślących miało
    swoje programy, np. "Sonda", "Pegaz"... Teleturnieje też
    wymagały wiedzy, np. "Wielka gra" :-). Teraz została tylko
    papka dla zidiociałych mas...

  • 24. Data: 2011-12-08 09:12:22
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Marek" <n...@p...adresu.mail> napisał w wiadomości
    > to niech ta większość zap...la do kościoła a nie na kanapę przed tv.

    Z Sofy przed TV sobie kurwa klęcznik zrobili.

    Marek

  • 25. Data: 2011-12-08 10:15:43
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-08 10:12, 4CX250 pisze:
    > Z Sofy przed TV sobie kurwa klęcznik zrobili.

    Jeśli ktoś jeszcze płaci abonament, to są to ludzie starsi. Płacą i
    wymagają. Kapitalizm panie.

  • 26. Data: 2011-12-08 10:17:54
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-07 18:14, z pisze:
> [...]
    > przegłosujcie to co trzeba. Mam tylko nadzieję że będzie gdzie głosować,
    > będzie co dzielić i czy ktoś jakiegoś polaczka będzie chciał słuchać.

    Bo jak na razie to ta mała zgraja oszołomów robi duży szum wokół siebie.
    Mniej inteligenty człowiek może odnieść wrażenie, że jest ich dużo, bo
    głośno drą japy. A to tylko garstka.

  • 27. Data: 2011-12-08 10:46:36
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 7 grudzień (środa), gdy o godzinie 17:53
    *Cavallino* naskrobał(a):

    > No to niech soebie swoją chrześcijańskość finansują, ale za własne, a nie za
    > wspólne.
    > Polska to nie Iran, tylko państwo teoretycznie neutralne światopoglądowo.
    i dla "neutralnych światopoglądowo" też jest kącik programowy w TVP.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-12-08 11:43:20

  • 28. Data: 2011-12-08 10:58:16
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 8 grudzień (czwartek), gdy o godzinie 9:23
    *Robert_J* naskrobał(a):

    > Teraz została tylko
    > papka dla zidiociałych mas...

    ale to już nie tylko problem TVP, ale naszego podejścia do życia.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-12-08 11:55:39

  • 29. Data: 2011-12-11 17:17:08
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-12-07 10:09, Tomaszek pisze:

    > Ale się za przeproszeniem burdel zrobi. Za przeproszeniem burdeli, bo
    > tam zazwyczaj jest porządek. Płacisz i dostajesz to za co zapłaciłeś. A
    > tu płacisz ( teoretycznie oczywiście ) ten abonament i nie wiesz na co
    > idą pieniądze.

    dla mnie najwieksza wtopa jest to, ze TVP jest liderem w Polsce jesli
    chodzi o zadania usuniecia swoich produkcji (lub ich fragmentow) z YT. W
    USA, jesli dobro intelektualne jest tworzone za publiczne pieniadze,
    jest zaliczane do domeny publicznej.

    --
    the_foe

  • 30. Data: 2011-12-11 17:18:21
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-12-08 11:15, Tomaszek pisze:

    > Jeśli ktoś jeszcze płaci abonament, to są to ludzie starsi. Płacą i
    > wymagają. Kapitalizm panie.

    ale ci najstarsi (od 75 roku?) sa ustawowo zwolnieni z placenia abo

    --
    the_foe