  • 11. Data: 2010-06-14 21:19:35
    Temat: Re: KRRiT - Power OFF
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a...@p...pl napisał(a):

    > za Polsat News - z bannera u dolu ekranu, Komorowski nie przyjmie
    > jutro sprawozdania KRRiT, wiec Rade idzie na bruk.
    >
    > Nie wiem czy sie cieszyc, czy martwic w kontekscie uruchamiania NTC.
    > No bo jak zaczna wybierac.... to i do jesieni sie nie wybiora. A moze
    > to znowu jakies kolejne celowe dzialanie? Moj tok: dluzej juz sie nie
    > dawalo opozniac (w ramach KRRiT), wiec odwolajmy rade (nie przyjmujac
    > sprawozdanie), wiec kolejne kilka miesiecy/lat nowa rada bedzie moga
    > posymulowac dzialania, jak to sie stara itp. Tak aby przepekac jeszcze
    > nasze Euro 2012!

    Bardzo dobrze
    KRRTV pasowało by postawić przed sądem
    za opóźnienie telewizji naziemnej cyfrowej
    za sprzyjanie TVP i cyfrze plus
    wiemy równierz że KRRTV i radio Maryja to jedni sojusznicy

  • 12. Data: 2010-06-15 05:23:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Jacek Buda pisze:
    > Bardzo dobrze
    > KRRTV pasowało by postawić przed sądem
    > za opóźnienie telewizji naziemnej cyfrowej
    > za sprzyjanie TVP i cyfrze plus
    > wiemy równierz że KRRTV i radio Maryja to jedni sojusznicy

    dlatego będzie szansa to zmienić

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-06-15 21:58:32
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Uzytkownik "Cavallino" napisal:

    > Wiec chyba slusznie, ze wylatuja?
    > Bo mogli sie klócic nastepne kilka lat.

    Jasne. Nowa KRRIT pod wodza PO bez klótni zlikwiduje media publiczne i
    spoleczne. Zostana jedynie "zaprzyjaznione", SB-eckie TVN, Polsat i TOK FM.

    Remek

  • 14. Data: 2010-06-16 07:21:22
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek, 15 czerwca 2010 23:58, Remek wyraził następujacą opinię:

    > Jasne. Nowa KRRIT pod wodza PO bez klótni zlikwiduje media publiczne i
    > spoleczne. Zostana jedynie "zaprzyjaznione", SB-eckie TVN, Polsat i TOK
    > FM.

    ... a potem nastąpią deszcze wielkie przez dni czterdzieści i cztery a z
    nieba słońce będzie ziemię będzie wypalać, góry runą a morza wyniesione będą

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 15. Data: 2010-06-19 08:38:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 07:23:12 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >dlatego będzie szansa to zmienić

    Wątpię. Przyjdą kolejni, którzy będą sprzyjać innym mediom.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280