  • 1. Data: 2009-06-24 20:57:12
    Temat: KREW - Krzysiek-Bachus
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Bardzo mi przykro że muszę napisać w takiej sprawie ale...

    Mój kolega z FG Bachus z Zielonej Góry w sobote miał poważny wypadek na
    motocyklu.
    Nie chce teraz roztrząsać szczegółów bo to nie miejsce i czas.
    Stan Krzysia jest poważny i wymaga stałej transfuzji krwi.

    Bardzo proszę więc wszystkich chetnych aby oddawali krew w swoich punktach
    krwiodawstwa. Wasza grupa krwi nie ma znaczenia. Podajac hasło Krzysiek -
    Bachus mamy pewność iż potrzebna Krzysiowi krew dotrze do Niego.

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 2. Data: 2009-07-01 06:14:53
    Temat: Re: KREW - Krzysiek-Bachus
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał w wiadomości
    > Bardzo mi przykro że muszę napisać w takiej sprawie ale...
    >
    > Mój kolega z FG Bachus z Zielonej Góry w sobote miał poważny wypadek na
    > motocyklu.

    Niestety dziś w nocy Krzysztof zmarł...