  • Data: 2011-03-13 20:51:04
    Temat: Re: KR126HY jesteś zgłoszony na policję
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro już się chwalisz, to może być opisał, jak wyglądała sytuacja? ;)

    Jechałem prawym pasem blisko chodnika ulicą Pilotów w stronę ulicy
    Brodowicza. Około 20m przed przystankiem autobusowym "pod cefarmem" uderzył
    mnie w rękę i kierownicę kierowca volkswagena. Sponiewierało mnie po
    krawężniku ale jakoś dałem radę, nie zatrzymał się tylko uciekł. Zacząłem go
    gonić mając nadzieję że przytrzymają go światła przy moście nad Białuchą ale
    nie udało się