  • 31. Data: 2009-01-14 13:02:39
    Temat: Re: KLX 250 S - lub cos podobnego (do 20 tys. zl) ????????
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZASK" <Z...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Sluszna uwaga. Ja myślę że w pierwszym roku nie będe glebił (jazda bez
    > szaleństw) i uda mi się dotrwać końca sezonu bez crashy.

    nauka jest wtedy kiedy przełamujesz pewne granice, no bo żeby się nauczyć
    skakać to trzeba skoczyć:) żeby się nauczyć wchodzić w zakręt prawidłowo to
    musi być prędkość aby była odpowiednia dynamika ( powoli się po prostu nie
    da ), żeby się nauczyć pokonywać podjazdy to trzeba je atakować, żeby
    przejechać bezpiecznie odcinek piaszczysty to trzeba lecieć otwartym gazem,
    przykłady można mnożyć i mnożyć ale wszystkie mają jeden i ten sam mianownik
    GAZ czyli prędkość i jeszcze raz prędkość. Więc jak sobie wyobrażasz to
    opanować/naumieć się jeżdżąc pomału, po prostu się nie da. Możesz 20 lat
    jeździć w terenie pomalutku i spokojnie i nie będziesz się różnił od kogoś
    kto przez las całe życie do pracy dojeżdża bo tak ma bliżej.

    Dlatego pytałem czy sprzęt na grzyby czy do nauki:) Na grzyby WR250r spoko ,
    do nauki szkoda:)

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 32. Data: 2009-01-14 13:49:23
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-14 14:02:39 +0100, "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> said:

    > Dlatego pytałem czy sprzęt na grzyby czy do nauki:) Na grzyby WR250r spoko ,
    > do nauki szkoda:)

    Tey, a co takiego poza lusterkami i kierunkami ma R, że jest mniej
    odporna na gleby od F?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 33. Data: 2009-01-14 14:05:20
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Tey, a co takiego poza lusterkami i kierunkami ma R, że jest mniej odporna
    > na gleby od F?

    np bak jest metalow, co prawda osłonięty plastikami ale jednak, do tego
    ogólne wrażenie jest takie że jak bym nim pojechał w teren to by się popsuł
    zaraz. Mówie o terenie takim w jaki ja wjeźdzam. Motocykl sprawia wrażenie
    dość delikatnego. Po prostu nie jest to rajdówka tylko turystyczne endurok.
    Z minusów np. skrzynia; no ale co oczekiwać po skrzyni z motocykla
    miejskiego ( skuterowego ). Biegi wchodzą dość tempo i raczej bez sprzęgła
    ma sie wrażenie że krzywda sie dzieje. Do tego wtrysk i inne gadżety
    pododują że jak dla mnie to taka zabawka. Więc porównują R do F to jak gówno
    do czekolady:)

    Rafał
    450exc

    ps. dalej twierdze że R na grzyby super:)

  • 34. Data: 2009-01-14 14:16:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-14 15:05:20 +0100, "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> said:

    > Do tego wtrysk i inne gadżety pododują że jak dla mnie to taka zabawka.

    No z tym wtryskiem to uważaj - vide obecne Husqi, Buma, Suzuki RMZ... ;-)

    > ps. dalej twierdze że R na grzyby super:)

    Jak kogoś nie przerazi serwis liczony w mth - zgadza się.

  • 35. Data: 2009-01-14 21:57:17
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    > Jak kogoś nie przerazi serwis liczony w mth - zgadza się.

    A jak mniej więcej wyglądają koszty serwisowania takiej WR-250-R ?

  • 36. Data: 2009-01-14 22:14:12
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-14 22:57:17 +0100, "ZASK" <Z...@s...pl> said:

    > A jak mniej więcej wyglądają koszty serwisowania takiej WR-250-R ?

    Zadaj konkretniejsze pytanie, bo na takie najsensowniej można
    odpowiedzieć - podobnie jak każdego innego motocykla, jeśli idzie o
    serwis obsługowy.

  • 37. Data: 2009-01-15 10:50:11
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    > No z tym wtryskiem to uważaj - vide obecne Husqi, Buma, Suzuki RMZ... ;-)

    pisząc wtrysk i inne gażety miałem na myśli elektro zawór na wydechu ,
    sonda, katalizator i np. jak wymieniliśmy końcówke wydechu na FMF to odrazu
    chack engine:)

    > Jak kogoś nie przerazi serwis liczony w mth - zgadza się.

    ale że co w mth serwis w takiej R?? kupujesz nowy, po 5 godzinach jak mi się
    wydaje zmieniasz olej, a potem to jeździsz jak skuterem:)

    rafał

  • 38. Data: 2009-01-15 10:54:20
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-15 11:50:11 +0100, "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> said:

    > ale że co w mth serwis w takiej R?? kupujesz nowy, po 5 godzinach jak mi się
    > wydaje zmieniasz olej, a potem to jeździsz jak skuterem:)

    Szit, rypneło mi się F. Swoją drogą - zawsze "R" było od rrrrracing i
    oznaczało maszyny wyczynowe (w przeciwieństwie do "Sport" co oznaczało
    amatorskie). A Yamaha musiała zamotać :-/