  • Data: 2004-10-25 12:27:10
    Temat: Re: KICHA !!! Neostrada w Pruszkowie !!! KICHA
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DR wrote:
    > butelkę. Za stan obecny mojej Neo-640 nie zapłacił bym grosza, po
    > dial-up chodzi to o wiele szybciej !!! No ale co robić, FAK
    > przychodza caly czas i płacić trzeba.

    jeżeli usługa od dłuższego czasu nie działa W OGÓLE to masz prawo żądać
    jej naprawienia (składaj reklamacje *na napierze* i z potwierdzeniem
    odbioru). I w ogóle nie powinno Cię interesować że "port działa". Usługa
    nie działa, więc reklamuj. W razie braku reakcji możesz z *dowodami
    złożenia reklamacji* udać się do UOKiK. O ile się orientuję, oni mają
    "bat" na TP SA.

    B.