  • Data: 2010-12-02 18:14:48
    Temat: Re: KHI sprzeglo
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Gru, 18:56, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
    > U ytkownik "AZ" <a...@g...com> napisa w wiadomo ci grup
    1g2000vbt.googlegroups.com...

    > (...)
    >
    > Jezdzilbym, az sie ukreci;)

    No i tak pewnie będzie ale ukręcić się nie powinno. Jednak luz jest
    mniejszy, tak na oko 0,5mm.
    > A tak na serio w serwisowce nie ma np. damage/ scratches/ wear/ pitting/
    > bend/ scoring/ cracks/ out of specification i informacji, ze w takiej
    > sytuacji wymienic?

    No nie ma. Wg. producenta pewnie te elementy mają przeżyć motocykl ;-)
    > Uboga ta serwisowka. IMHO 1mm luzu miedzy tymi elementami to juz sporo.
    > Podaj jakies wymiary tych elementow - srednica, szerokosc wpustu, ilosc
    > wpustow i powiedz czy to polaczenie jest przesuwne, czy nie.

    Przekolorowałem z tym luzem - jw. Właśnie wyszedłem z garażu i już nie
    chce mi się wracać, pomierzę jutro. Średnica to coś ok. 30mm, ilośc
    wypustów 6, szerokość wypustu ok. 5mm.

    --
    Artur
    ZZR 1200