  • 41. Data: 2022-01-09 23:19:48
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 11:03, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    zy-oferta-na-karte-jest-nam-nadal-potrzebna

    > A gdzie tak napisałem, że potwierdzam Twoje argumenty?

    1. ten artykuł jest sponsorowany
    2. pod artykułem jest wykres - to "potwierdza" że nijak się ma treśc
    artykułu z ofertą z jakiej korzystają czytelnicy, a więc jednak ludzie
    zorientowani w temacie.
    3. ja nie mam zdania ilu ludzi ma prepaida ilu abonament. jedynie co
    wiem , ze w jednej i drugiej grupie są miliony osób.

    > Przepłacasz :)
    To jest dobra teza. udowodnij ją proszę.
    przebij wskazane oferty prepaid. przypominam że rozmawiamy o usługach
    telefonicznych, nie bankach, telewizjach, ubezpieczeniach itp. to Ty
    napisałeś o "niewolnikach"

    ToMasz

    ps

    Ty naprawdę nie masz zielonego pojęcia o prepaidach.
    sprawdzałeś oferty o których pisałem? Tam są takie same "pakiety" usług
    za które Ty płacisz po wykorzystaniu. różnica na plus jest taka, ze
    zazwyczaj można samemu coś dodać coś odjąć, a to ma wpływ na obniżenie
    ceny, lub zwiększenie pakietu.

  • 42. Data: 2022-01-09 23:21:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > https://spidersweb.pl/2019/11/play-homebox-tv-vs-pre
    paid.html

    > "W ramach oferty na kartę dostajemy standardowy zestaw minut i SMS-ów

    NA SAMYM DOLE!!!

    *Materiał powstał we współpracy z siecią Play

    ToMasz

  • 43. Data: 2022-01-10 00:01:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 23:19, ToMasz pisze:

    zy-oferta-na-karte-jest-nam-nadal-potrzebna

    > 1. ten artykuł jest sponsorowany

    No i co z tego? Kłamią?

    > 3. ja nie mam zdania ilu ludzi ma prepaida ilu abonament. jedynie co
    > wiem , ze w jednej i drugiej grupie są miliony osób.

    Powinieneś. Dane ogólne, świadczą tylko na Twoją niekorzyść w procentach
    70% vs 30%. Prepaidziarzy ubywa i nie chodzi tutaj o koszt w sumie ale o
    resztę usług, których nie posiadają :)

    > To jest dobra teza. udowodnij ją proszę.
    > przebij wskazane oferty prepaid. przypominam że rozmawiamy o usługach
    > telefonicznych, nie bankach, telewizjach, ubezpieczeniach itp. to Ty
    > napisałeś o "niewolnikach"

    Nie rozmawiamy tylko o usługach telefonicznych, tu się mylisz. W
    pierwszej mojej wypowiedzi w wątku, wyraźnie napisałem, że "w dupie mam
    jakieś limity"...bo prepaid to przede wszystkim limity danych. Nie znam
    żadnego prepaida, który ma brak limitu a ja nie mam żadnego ograniczenia
    rozmów z jakąkolwiek siecią jak to bywa w prepaidach. Jeśli używam
    abonamentu z nieograniczonym limitem, gdzie korzystam z tych danych to w
    prepaidzie bym przepłacał. Są miesiące, że użyję 40G a są że użyję
    więcej a ograniczenia nie mam, najwyżej mi zwolni prędkość. Nie da rady
    zmieścić się z opłatą 30zł/mies dokupując dane w prepaidzie w takim
    przypadku.

    O dodatkach w ogóle teraz nie wspominam ale różnica jest taka jak lot w
    samolotem w klasie VIP do lotu w klasie ekonomicznej. Ja mam szampany i
    dużo miejsca, klimę, jedzonko a ekonomiki siedzą jeden na drugim i
    cierpną :)

    Ok oboje dolecimy do celu. Różnica taka, że ja się nie obawiam że czegoś
    mi zabraknie.

    > ps
    >
    > Ty naprawdę nie masz zielonego pojęcia o prepaidach.
    > sprawdzałeś oferty o których pisałem? Tam są takie same "pakiety" usług
    > za które Ty płacisz po wykorzystaniu.

    Jakim wykorzystaniu? U mnie nie ma żadnego wykorzystania. Mam
    nieograniczone :)

    > różnica na plus jest taka, ze
    > zazwyczaj można samemu coś dodać coś odjąć, a to ma wpływ na obniżenie
    > ceny, lub zwiększenie pakietu.

    Już Ci pisałem, że to wąska grupa starców bez potrzeb w sumie. Telefon
    dla nich jest ostatnią deską ratunku na zasadzie, trochę może pogadam a
    może jednak ktoś zadzwoni a jak się przewrócę to może uda się wezwać
    pogotowie.

    O grupie młodzieży na utrzymaniu rodziców nie piszemy. Ten target i tak
    najczęściej później przechodzi na abonament, jak zaczyna pracę.

    Pozostaje jeszcze dość wąska grupa dusigroszy i melomanów (na grupie
    jest taki Emaual) którzy ciągle sprawdzają oferty i kombinują jak
    zaoszczędzić pisiąt groszy nie zauważając przy tym, że czas zmarnowany
    na te poszukiwania jest droższy niż wspomniane pisiąt groszy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 44. Data: 2022-01-10 00:06:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 23:09, ToMasz pisze:

    > nie pisz tak proszę. wszystkich nas stać. ale jeśli z równania wyrzucisz
    > złotówki, to wyjdzie że niektórzy z nas wolą napierdzielać nadgodziny
    > godzinkę lub dwie w miesiącu, po to aby nie musieć pamiętać o
    > doładowaniu które zajmuje 30 sekund.

    Tutaj też jest różnica STRASZNA :) Jeśli w abonamencie zdarzyłoby się,
    że nie miałem czasu, zapominałem zapłacić, nie miałem zasięgu to, coś
    się wydarzyło...nic się nie dzieje! Nadal mogę dzwonić korzystać i NIC
    mi telefonu nie zablokuje, jeśli zrobię to w ciągu miesiąca. To bardzo
    poważny argument i żaden prepaid go nie przeskoczy :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 45. Data: 2022-01-10 09:22:16
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 04.01.2022 o 20:21, Grzexs pisze:
    > Już nie dają bonusów za doładowanie w Play. Niebawem ma zniknąć
    > większość starych dobrych taryf. Czas się pożegnać. Najgorzej mnie
    > boli strata >50 tys. minut do wygadania.

    Fakt, Play robi się coraz mniej atrakcyjny jako podstawowy operator w
    telefonie.

  • 46. Data: 2022-01-10 13:31:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2022 00:06:01 +0100, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > się wydarzyło...nic się nie dzieje! Nadal mogę dzwonić korzystać i NIC
    > mi telefonu nie zablokuje, jeśli zrobię to w ciągu miesiąca.

    Bywa, ze operatorzy szybciej traca cierpliwosc.

    > To bardzo
    > poważny argument i żaden prepaid go nie przeskoczy :)

    No jak nie jak tak?
    Doladowujesz konto z zapasem, kupujesz pakiet no limit na miesiac ...

    J.

  • 47. Data: 2022-01-10 13:45:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2022 00:01:21 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Powinieneś. Dane ogólne, świadczą tylko na Twoją niekorzyść w procentach
    > 70% vs 30%. Prepaidziarzy ubywa i nie chodzi tutaj o koszt w sumie ale o
    > resztę usług, których nie posiadają :)

    Ktorych uslug?

    Abo potanialy, ludzie sie rozbestwili, i w taki no limit za ~30zl
    jest po prostu wygodny.

    Oferta prepaid bywa troche gorsza .. choc nie zawsze.

    Ale teraz mam trzech staruszkow, gadaja niewiele, internetu nie
    uzywaja wcale ... wiec po co przeplacac te 30 zl:-)

> [...]
    > pierwszej mojej wypowiedzi w wątku, wyraźnie napisałem, że "w dupie mam
    > jakieś limity"...bo prepaid to przede wszystkim limity danych. Nie znam

    A znasz abonament bez limitu danych?
    Owszem, po wyczerpaniu oplaconej ilosci internet nadal dziala,
    tylko wolniej a tobie chyba zalezy na szybkosci, skoro tak duzo
    potrzebujesz.

    A jak w prepaidach? Dane znikaja, czy tez tylko predkosc spada?

    > a ja nie mam żadnego ograniczenia
    > rozmów z jakąkolwiek siecią jak to bywa w prepaidach.

    Ale ile wygadales w najlepszym miesiacu?

> [...]
    > więcej a ograniczenia nie mam, najwyżej mi zwolni prędkość. Nie da rady
    > zmieścić się z opłatą 30zł/mies dokupując dane w prepaidzie w takim

    No to widac punkt siedzenia wplywa na punkt widzenia - dla ciebie
    lepsze abo, ale nie mow, ze dla wszystkich lepsze.

    Mam wifi w domu, w pracy, dane w telefonie mi malo potrzebne.
    Chyba ze jakies wakacje ... no to wtedy kupuje prepaida na miesiac :-)

> [...]
    > cierpną :)
    >
    > Ok oboje dolecimy do celu. Różnica taka, że ja się nie obawiam że czegoś

    A pytales ile kosztuje bilet w klasie VIP?

    J.

  • 48. Data: 2022-01-10 18:43:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.01.2022 o 13:45, J.F pisze:

    > Ktorych uslug?
    Kurwa, ile razy mam kopiować to samo?
    2 razy już kopiowałem z linków i widzę że chuja to daje.

    Fajna kurwa dyskusja :>

    Usług-srusług:>

    Trzecie, kurwa, raz wklejam. Następny ignorant zostanie zjebany bez
    odpowiedzi.

    "Abonament to również korzyści, jakich nie daje prepaid.
    W ramach oferty na kartę dostajemy standardowy zestaw minut i SMS-ów
    (zwykle darmowych), i paczkę GB. Na tym koniec. Wielu osobom to w
    zupełności wystarczy, a w zamian można cieszyć się niższą ceną.

    Osobiście należę jednak do grona konsumentów, którzy są skłonni zapłacić
    więcej w zamian za dodatkowe korzyści. Weźmy za przykład nową ofertę
    PLAY HOMEBOX TV - czyli abonament komórkowy, internet oraz telewizję - w
    której to usługi telefoniczne wręcz wydają się dodatkiem do wszystkich
    bonusów, które otrzymujemy po podpisaniu umowy.

    W podstawowym pakiecie dostajemy darmowe rozmowy i SMS-y w Polsce i
    krajach UE, a także 40 GB pakietu danych o pełnej prędkości, i
    nielimitowane GB z obniżoną prędkością.

    Gratis dostajemy również dostęp do usługi PLAY NOW TV - 33 kanałów
    telewizji, które możemy oglądać na komputerze lub w aplikacji mobilnej.
    Za niewielką opłatą możemy dodatkowo rozszerzyć ofertę o programy
    sportowe, dla dzieci i wiele innych. W ramach tego samego abonamentu
    dostajemy też urządzenie TV BOX, a w nim dostęp do podstawowych kanałów
    telewizji naziemnej, a także aplikacji ze sklepu Google Play - YouTube'a
    i serwisów VOD. Wisienką na torcie jest bonus do wyboru: możemy
    rozszerzyć usługę albo o jeden z pakietów telewizyjnych - m.in. HBO GO,
    ELEVEN SPORTS lub Pakiet KIDS - albo o dodatkowe 50 GB internetu na
    dodatkowej karcie.

    Wszystko to w ramach jednej usługi, która owszem - kosztuje więcej od
    prepaida - ale w zamian oferuje też znacznie więcej. Zarówno w ujęciu
    dostępnych możliwości, jak i spokoju ducha."

> [...]
    >
    > Ale teraz mam trzech staruszkow, gadaja niewiele, internetu nie
    > uzywaja wcale ... wiec po co przeplacac te 30 zl:-)

    A u mnie odwrotnie. Staruszkowie z uwagi na Polsat+ wzięli abonament i
    mają lepiej niż prepajdy w ofercie. Ten ich strach, gdzie nie mogą
    doładować, bo brak netu, do sklepu daleko i trzeba było ich obsługiwać.
    Teraz jest zupełnie inaczej, są spokojni, że zawsze mają czynne.

    > A jak w prepaidach? Dane znikaja, czy tez tylko predkosc spada?

    Nawet nie wiem, bo to tak uboga oferta, że jest po za moim zainteresowaniem.

    > Ale ile wygadales w najlepszym miesiacu?

    Problem w tym, że nie liczę. Prepajdziaże liczą :]

    Te zbieranie sms i zapisywanie na karteczkach, weź przestań,
    kombinowanie, czy wystarczy. Obłęd jakiś.

    > No to widac punkt siedzenia wplywa na punkt widzenia - dla ciebie
    > lepsze abo, ale nie mow, ze dla wszystkich lepsze.

    Dla 70% lepsze.

    > Mam wifi w domu, w pracy, dane w telefonie mi malo potrzebne.
    > Chyba ze jakies wakacje ... no to wtedy kupuje prepaida na miesiac :-)

    U siebie, na wakacjach włączam hotspota i wszyscy obecni ze mną,
    prepajdziarze, korzystają :]

    Zajebista oszczędność :)

    > A pytales ile kosztuje bilet w klasie VIP?

    Ile żyć żyjesz? Stać mnie, do grobu kasy nie zabiorę :) a oszczędzanie
    10zł/mies, żyjąc w strachu na ubogim prepajdzie, wpędzi mnie szybciej do
    grobu :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 49. Data: 2022-01-10 18:55:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.01.2022 o 13:31, J.F pisze:

    > Bywa, ze operatorzy szybciej traca cierpliwosc.

    W sumie mnie to nie dotyczy :)

    > No jak nie jak tak?
    > Doladowujesz konto z zapasem, kupujesz pakiet no limit na miesiac ...

    Przebijam:
    https://www.play.pl/pomoc/platnosci/polecenie-zaplat
    y.html

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 50. Data: 2022-01-10 22:28:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jakim wykorzystaniu? U mnie nie ma żadnego wykorzystania. Mam
    > nieograniczone :)

    zabolało mnie "niewolnictwo"
    1. do czego piłeś - nie wyjasniłeś.
    2. napisałeś - masz taniej. daj przykład
    3. napisałeś ze odpalasz hot spota inni korzystają. ale jak. na serio
    pytam. odpalasz hot spota swoim telefonie, miałes 80% baterii, przy
    ciągłym transferze masz zapasu na godzinę, może dwie. masz pod ręką
    ładowarkę? no to masz wifi. podłącza Ci się 3 ludzi, którzy są nie dalej
    niż 5 metrów od siebie. i? Normalnie siedzicie obok siebie, gdzieś gdzie
    nie ma wifi i każdy z nosem w telefonie? To jest wyższość? Ile możesz w
    ten sposób darować swojego transferu?
    JAki masz transfer tam gdzie jesteś? Bo latem w dowolnej miejscowości
    wypoczynkowej, w dowolnej sieci jest... bryndza. Miejscowi mówią ze tak
    co rok, jak się turyści zjeżdżają.
    4. Ignorujesz argumenty adwersarzy. w njiu za 30 zł masz no limit i po
    pół roku 40 giga. chłopie czterdzieści giga w telefonie. Co z tym
    zrobić? Hot spot ale na co? W firmie, gdzie się sporadycznie ogląda
    youtuba kilka giga wystarcza. jak się yt ogląda na ekraniku w 480p, to
    zżera 0,5giga w godzinę. MAsz pierdyliard ofert 100giga na start, za
    darmo, ale na miesiąc, więc nikt tego nie łyka bo 100giga
    przpepierdzielić w miesiąc to trzeba nie mieć życia.
    za 15 zł "w rodzinie" masz no limit i 10 giga. nie starczy? to na
    allegro dokupisz (za wczasu) 100 giga za 46zł. nie starczy? KOMU nie
    wystarczy?
    5. zrób porównanie, nie pierdziel o dodatkach niezwiązanych z gsm.
    6. nie podawaj linków do reklam, bo wtedy jesteś odbierany jako troll. a
    jak chesz, to je podaj kilka razy w jednym poście, ale reszcie ludzi
    rozum podpowiada ze z głupim się tak i tak nie dogadasz.
    7. BYC MOŻE masz racje i wszyscy nie potrzebnie próbujemy Ci pokazać
    nasz punkt widzenia, poparty cennikami. ale CIĄGLE nie wiemy jaką masz
    taryfę. 30zł - już powiedziałeś. co za to masz z dziedziny gsm?

    ToMasz