  • 11. Data: 2011-10-26 10:05:15
    Temat: Re: Już jest!
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 09:35, Tadeusz pisze:

    > Nie licząc przeprawy przez ocean to z buta daleko możesz dotrzeć :)
    > Czyli cała Europa, Azja i Afryka dostępna jest dla piechurów :)
    > więc pochwal się gdzie byłeś najdalej z buta skoro tak jesteś
    > skłonny do krytycznego oceniania innych...

    Wszystko można sprowadzić do absurdu. Wystarczy odrobina wyobraźni:)

    A.

  • 12. Data: 2011-10-26 10:11:31
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    > Wszystko można sprowadzić do absurdu. Wystarczy odrobina wyobraźni:)

    nie wycofuj się rakiem tylko uderz się w piersi bo blefowałeś i ktoś cię
    sprawdził :)

    a co do wyobraźni to wyobraź sobie, że na zewnątrz pada
    i wieje a musisz skoczyć do sklepu po pieczywo powiedzmy
    500 m - da się na piechotę ale w takiej sytuacji ja zawsze jadę,
    zdrowie jest ważniejsze...

  • 13. Data: 2011-10-26 10:25:19
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 10:11, Tadeusz pisze:

    > nie wycofuj się rakiem tylko uderz się w piersi bo blefowałeś i ktoś cię
    > sprawdził :)

    To niech ten sprawdzający przeczyta post, który tak właśnie
    skomentowałem a który wyciął:) Wówczas sprawdzenie będzie pełniejsze.

    "Ja często nie jeżdżę na krótkich dystansach ... Dodatkowy zysk to
    oszczędność paliwa i zdrowie bo się przejdę trochę. ... choć gdybym miał
    zagwarantowane miejsce to lenistwo byłoby górą :-)"

    I co?:)

    > a co do wyobraźni to wyobraź sobie, że na zewnątrz pada
    > i wieje a musisz skoczyć do sklepu po pieczywo powiedzmy
    > 500 m - da się na piechotę ale w takiej sytuacji ja zawsze jadę,
    > zdrowie jest ważniejsze...

    500m? To przecież 2min marszu. Zdecydowanie w dupach się poprzewracało.

    Tak nawiasem, to właśnie zdrowie najbardziej na tym cierpi. Deszcz,
    śnieg wiatr, tylko człowieka wzmacniają. Najczęściej chorują Ci, co
    głównie siedzą w przegrzanych pomieszczeniach.

    A.

  • 14. Data: 2011-10-26 10:43:38
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-10-25 22:06, MM pisze:
    > Już jest, olej droższy od benzyny! Cóż za piękna chwila, wszystkie
    > paliwa idą do góry, również LPG.

    Od zawsze ON był droższy w produkcji od benzyny. Z jednej baryłki ropy
    naftowej więcej rafinuje się benzyny niż ON wiec dlaczego miało by być
    inaczej?

    Zdaje się że w USA tak jest od dawna.

    Do tej pory różnica wynikała tylko z akcyzy.

    Im więcej samochodów będzie na ON tym benzyna będzie tańsza.

    Zresztą i co z tego skoro samochód klasy średniej spala z silnikiem
    diesla o 1/3 mniej paliwa niż ten sam benzynowy. Tak więc do czasu aż
    różnic po między 6l a 9l nie przebijemy to ON dalej będzie atrakcyjny.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 15. Data: 2011-10-26 10:55:09
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    > Jeździsz na 3 skuterach ? Twardziel.

    Przyznaję - źle się wyraziłem ;) przed blokiem stoją 3 skutery, ja nie
    jeżdżę w ogóle na tych wynalazkach ;) Ale powiem Ci, że chyba jestem
    jakiś dziwny, bo mając do wyboru rower a tramwaj czy autobus wybieram
    zawsze ten rower. Komunikacji miejskiej ogólnie nie znoszę, bo w zimie
    busy czasami są po prostu niedogrzane (a na rowerze, zawsze mi ciepło i
    jakoś niespecjalnie się nie spocę) i od ludzi tak jedzie jakbym w jakimś
    gettcie mieszkał, zresztą, w inne pory roku jest podobnie.

    Z drugiej strony dziwi mnie fakt, że od kilku lat na parkingu osiedlowym
    jednak przybywa tych aut. Zdarza mi się w nocy wracać i widzę, że jeden
    i drugi trawnik jest zajęty, wszystkie legalne miejsca też i to nie w
    promieniu kilkunastu metrów od bloku tylko praktycznie całe osiedle jest
    zawalone. W cholerę jest napięć, bo kiedyś ktoś powiadomił SM i zrobili
    nalot i pozakładali ludziom blokady, o dziwo nawet tym, którzy tamowali
    wyjazd w jakiś tam sposób... potem mieszkańcy zrobili nalot na
    spółdzielnię. Od tamtego czasu ludzie nie doczekali się ani jednego
    nowego miejsca na parking, za to na pewnych odcinkach przy krawężnikach
    wydano kasę na jakieś kamienie (chyba dolomit), żeby ludzie tam po
    prostu nie mogli stawać. Kiedyś chyba nakręcę filmik w nocy jak to
    wszystko ciekawie wygląda, bo groteska jest porażająca.

    Pozdrawiam,
    Mateusz

  • 16. Data: 2011-10-26 10:57:29
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-10-26 08:02, Iglo pisze:
    > Ja często nie jeżdżę na krótkich dystansach właśnie ze względu na fakt ,że jak
    > wrócę nie będę miał gdzie rozsądnie zaparkować. Dodatkowy zysk to oszczędność
    > paliwa i zdrowie bo się przejdę trochę. Choć gdybym miał zagwarantowane
    > miejsce to lenistwo byłoby górą :-).

    wszystko pięknie ładnie tylko wiesz jak jest na początku - trzeba się
    jednak zmusić ;) ale da się...

  • 17. Data: 2011-10-26 11:12:32
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 10:25:19 +0200, Arek napisał(a):

    > 500m? To przecież 2min marszu. Zdecydowanie w dupach się poprzewracało.

    Kolegą Krzyżaka jesteś? 500 metrów w dwie minuty to dosyć szybki marsz jest
    :-) Bo koło minuty to potrzeba lekkoatlecie na zawodach na przebiegnięcie
    tego dystansu - w biegu na 800m 1:14,01 to rekord świata!

    > Tak nawiasem, to właśnie zdrowie najbardziej na tym cierpi. Deszcz,
    > śnieg wiatr, tylko człowieka wzmacniają. Najczęściej chorują Ci, co
    > głównie siedzą w przegrzanych pomieszczeniach.

    A tu akurat zgoda.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 18. Data: 2011-10-26 13:46:43
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:12, P.B. pisze:

    > Kolegą Krzyżaka jesteś? 500 metrów w dwie minuty to dosyć szybki marsz jest
    > :-) Bo koło minuty to potrzeba lekkoatlecie na zawodach na przebiegnięcie
    > tego dystansu - w biegu na 800m 1:14,01 to rekord świata!

    No dobra zakładając 5km/h wychodzi 6min:) Nie wiem czy samochodem będzie
    odczuwalnie szybciej o ile w ogóle będzie.

  • 19. Data: 2011-10-26 15:57:44
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-26 08:37, Arek pisze:

    > Zaraz, zaraz. Tam gdzie mogłeś dotrzeć z buta, jechałeś samochodem? O
    > kurde, powiedzenie, że od dobrobytu w dupach się poprzewracało, nie
    > oddaje faktycznego stanu:)

    Zasadniczo - wszędzie w mieście można dotrzeć z buta. To tylko kwestia
    ilości kroków. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2011-10-26 16:51:14
    Od: amos <g...@g...com>

    On 25 Paź, 23:50, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > P.S. Jeżdżąc skuterem - też nie widzę problemów z parkowaniem -
    > parkuję zawsze pod drzwiami dobytku do którego chcę się dostać :)

    Skutersyn jeden.... :)

    Gorzej, jak pod dobytkiem juz 5 innych skutow stoi i 3 charleje.

    A prawko juz zrobiles jak sie odgrazales? Czy gdzies relacje
    przegapilem?

    --
    zdrowka
    amos