  • 1. Data: 2011-10-25 22:06:43
    Temat: Już jest!
    Od: MM <k...@g...pl>

    Już jest, olej droższy od benzyny! Cóż za piękna chwila, wszystkie paliwa
    idą do góry, również LPG.

  • 2. Data: 2011-10-25 22:30:00
    Temat: Re: Już jest!
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Już jest, olej droższy od benzyny! Cóż za piękna chwila, wszystkie paliwa
    > idą do góry, również LPG.

    Piękna, ponieważ?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 3. Data: 2011-10-25 22:39:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Piękna, ponieważ?

    Puściej na drogach :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 4. Data: 2011-10-25 23:02:24
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Puściej na drogach :)

    Bezedura! Nad ranem jadąc spotkałem zwierza maści wszelakiej co
    niemiara, dziczyznę kalibru rozmaitego, wsio przez drogi lazło, oc
    wykupionego nie mając ani za via toll nie płacąc.

  • 5. Data: 2011-10-25 23:20:52
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    > Puściej na drogach :)

    Fakt. Od pewnego czasu zdarza mi się zerknąć ile aut przed blokiem
    opuszcza parking rano jak ludzie do pracy jadą... od tamtego czasu nie
    dzieje się praktycznie nic, ja przesiadłem się na mniejszych odcinkach
    na rower, doszły 3 skutery i jest o niebo mniej wolnych miejsc do
    parkowania... takie życie.

  • 6. Data: 2011-10-25 23:32:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-25, MM <k...@g...pl> wrote:
    > Już jest, olej droższy od benzyny! Cóż za piękna chwila, wszystkie paliwa
    > idą do góry, również LPG.

    Europejskie standardy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-10-25 23:50:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-25 23:20, Mateusz pisze:

    > Fakt. Od pewnego czasu zdarza mi się zerknąć ile aut przed
    > blokiem opuszcza parking rano jak ludzie do pracy jadą...

    Mam "to szczęście", że nie płacę od kilku lat w ogóle za paliwo
    prywatnie (od zgonu beemki) ... mimo tego, też nie korzystam z
    auta po mieście, przesiadłem się na skuter z powodów korków ...
    Myślę, że to zjawisko większej ilości aut na parkingu rano nie
    do końca świadczyć musi o kosztach paliwa, Choć nie ukrywam, że
    byłoby fajnie gdyby ludzie odstawili część krótkich przejazdów
    *z tego powodu* bo tym co *muszą* jeździć będzie lżej ...

    Żeby "ekologii" nas musiał tylko rachunek ekonomiczny uczyć :)

    > tamtego czasu nie dzieje się praktycznie nic, ja przesiadłem się
    > na mniejszych odcinkach na rower, doszły 3 skutery i jest o
    > niebo mniej wolnych miejsc do parkowania... takie życie.

    Jeździsz na 3 skuterach ? Twardziel.

    P.S. Jeżdżąc skuterem - też nie widzę problemów z parkowaniem -
    parkuję zawsze pod drzwiami dobytku do którego chcę się dostać :)

  • 8. Data: 2011-10-26 08:02:44
    Od: "Iglo" <f...@g...pl>

    Ja często nie jeżdżę na krótkich dystansach właśnie ze względu na fakt ,że jak
    wrócę nie będę miał gdzie rozsądnie zaparkować. Dodatkowy zysk to oszczędność
    paliwa i zdrowie bo się przejdę trochę. Choć gdybym miał zagwarantowane
    miejsce to lenistwo byłoby górą :-).

  • 9. Data: 2011-10-26 08:37:40
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 08:02, Iglo pisze:

> [...]
    > paliwa i zdrowie bo się przejdę trochę. Choć gdybym miał zagwarantowane

    Zaraz, zaraz. Tam gdzie mogłeś dotrzeć z buta, jechałeś samochodem? O
    kurde, powiedzenie, że od dobrobytu w dupach się poprzewracało, nie
    oddaje faktycznego stanu:)

    A.

  • 10. Data: 2011-10-26 09:35:03
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <> napisał w wiadomości ...

    >Tam gdzie mogłeś dotrzeć z buta, jechałeś samochodem? O kurde, powiedzenie,
    >że od dobrobytu w dupach się poprzewracało, nie oddaje faktycznego stanu:)

    Nie licząc przeprawy przez ocean to z buta daleko możesz dotrzeć :)
    Czyli cała Europa, Azja i Afryka dostępna jest dla piechurów :)
    więc pochwal się gdzie byłeś najdalej z buta skoro tak jesteś
    skłonny do krytycznego oceniania innych...