eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipJuz burdel a nie tylko bałagan w netiiRe: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
    From: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii
    Date: Tue, 18 Dec 2007 22:28:05 +0100
    Organization: AGH
    Lines: 38
    Message-ID: <fk9du0$n1m$1@news.agh.edu.pl>
    References: <fk886n$k9k$1@news2.task.gda.pl> <fk8fsu$se9$1@opal.futuro.pl>
    <fk9dnc$2dl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: franek.kolorowe.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1198013184 23606 87.239.57.82 (18 Dec 2007 21:26:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Dec 2007 21:26:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <fk9dnc$2dl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Forwarded: by - (DeleGate/9.4.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84021
    [ ukryj nagłówki ]

    Radosław HORODNICZY napisał(a):
    >
    >
    > Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości
    > news:fk8fsu$se9$1@opal.futuro.pl...
    >> Łukasz Grim wrote:
    >>> Witam
    >>> Po długich bojach z netią muszę stwierdzić ze u nich panuje już nie
    >>> tylko bałagan ale totalny burdel.
    >>
    >> Właśnie kończę przygodę z Netią. Na własne życzenie będą musieli
    >> pozyskać 1000 klientów na swój internecik over BSA/LLU, żeby odzyskać
    >> utracony ze mnie przychód.
    >>
    >>> PS. Zobaczymy jak do obsługi klienta podejdzie GTS ;)
    >>
    > W tych firmach liczy sie tylko wykonanie planow sprzedazowych,
    > a odsetek klientow odchodzacych to po prostu dla nich cyfra stala.
    >
    > Wg mnie dzialy sprzedazy sa za bardzo rozbudowane, a brak dzialow
    > "utrzymania klienta". Klient dla nich jest ewentualnie wazny w momencie
    > kiedy konczy sie mu lojalka.
    >
    > Beznadziejna rzeczywistosc :(

    Bo klient jest bezwładny i raz pozyskany z lenistwa zostanie.
    Będzie wypisywał przekleństwa, żalił się ale zostanie,
    bo uwierzy, że wszędzie jest tak samo.
    Jak to szło? Gorsza usługa wypiera lepszą.

    Jest 3 operatorów komórkowych takich z własną siecią.

    Ilu jest dostawców łącz z własnymi łączami?
    5-6 ?

    Można sobie wybrać. :-)

    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: