eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipJuz burdel a nie tylko bałagan w netiiRe: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii
    Date: Tue, 18 Dec 2007 22:21:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <fk9dnc$2dl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fk886n$k9k$1@news2.task.gda.pl> <fk8fsu$se9$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: zadzior.64k.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1198012973 2485 80.48.211.51 (18 Dec 2007 21:22:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Dec 2007 21:22:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84020
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości
    news:fk8fsu$se9$1@opal.futuro.pl...
    > Łukasz Grim wrote:
    >> Witam
    >> Po długich bojach z netią muszę stwierdzić ze u nich panuje już nie tylko
    >> bałagan ale totalny burdel.
    >
    > Właśnie kończę przygodę z Netią. Na własne życzenie będą musieli pozyskać 1000
    > klientów na swój internecik over BSA/LLU, żeby odzyskać utracony ze mnie
    > przychód.
    >
    >> PS. Zobaczymy jak do obsługi klienta podejdzie GTS ;)
    >
    W tych firmach liczy sie tylko wykonanie planow sprzedazowych,
    a odsetek klientow odchodzacych to po prostu dla nich cyfra stala.

    Wg mnie dzialy sprzedazy sa za bardzo rozbudowane, a brak dzialow
    "utrzymania klienta". Klient dla nich jest ewentualnie wazny w momencie
    kiedy konczy sie mu lojalka.

    Beznadziejna rzeczywistosc :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: