    From: "Mr.FX" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii
    Date: Tue, 18 Dec 2007 12:12:05 +0100

    > [...] a umowa i internet zaginęła. Po
    > wielu telefonach i interwencjach 7 grudnia miała się już odnaleźć i
    > zostać przesłana do pilnej realizacji. Jednak nie doceniłem głupoty
    [...]

    Powinieneś wiedzieć, że każdy ciężko zapracowany, solidny i szanujący
    się pracownik posiada tylko trzy teczki. Tobie przekazano, że sprawa
    trafiła do pierwszej, tzn. "pilne" - tak, abyś poczuł się doceniony.
    Dwie pozostałe teczki, to "bardzo pilne" oraz "od zaraz".
    Co do telefonów, to zasada jest taka, że jak ktoś dzwoni pierwszy raz,
    to sprawę się ignoruje, jak dzwoni drugi raz - to się sprawę również
    ignoruję. Dopiero gdy ktoś dzwoni trzeci raz w tej samej sprawie, to
    w zależności od stopnia zapracowania, można podjąć jakieś działania.
    Istotne jest to, że w 90% przypadków nie ma tego trzeciego telefonu
    i świat się z tego powodu nie zawala, a firma działa i rozwija się dalej.
    Reguły te są oczywiście uniwersalne i nie dotyczą wyłącznie firm
    telekomunikacyjnych.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]