  • Data: 2009-08-02 19:32:17
    Temat: Re: Jutro na Discovery program o fabryckach motocykli
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "mr" <f...@o...plSKASUJTO> wrote in message
    news:h54ofi$q60$1@inews.gazeta.pl...
    > Zosotalo jeszcze 7 odcinkow a w nich jeszcze:
    > suzuki,yamaha,kawasaki,bmw,bimota,ducati,mv agusta.
    >
    > Ja czekam najbardziej na mv aguste i bimote.

    A ja jeszcze bym chcial ducati;)

    > Tak czy inaczej program jest super i przydalo by sie nagrac wszystkie
    > odcinki.

    Pare uwag co do tlumaczenia - "motor" i "motocykl" uzywane w 100% zamiennie,
    krecace sie do 18.000 obr/min cylindy, albo jak byk napisane (przy CB 750),
    ze ma 67KM, a slysze "moc 65KM". Niemniej program ciekawy, ale o hondzie
    mniej wiecej tyle samo bylo w Auto-Technice Motoryzacyjnej... jedyny bonus
    na discovery to jak sie skladalo stara cebre i goldasa;)

    --
    pzdr:
    Ivam