  • 1. Data: 2009-07-05 17:54:30
    Temat: Jutro idę przenieść numer
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam.

    Jutro idę przenieść numer z TT do Fresha. Ciekawe jak będzie :)

    Tzn. Zaraz.
    Żeby wniosek był rozpatrzony w 6h to muszę iść do placówki
    właściciela numeru, czyli w tym wypadku Ery, czy wystarczy
    do Playa? A jak do Ery do do Salonu Firmowego czy wystarczy
    do jakiegoś dealera? Jak myślicie?

    Era rozpatrzy wniosek w ciągu 6h i ciekawe jak szybko mi
    Play włączy.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł

  • 2. Data: 2009-07-05 18:09:48
    Temat: Re: Jutro idę przenieść numer
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 5 Lip, 19:54, Piotr M <x...@x...xx> wrote:
    \
    > Żeby wniosek był rozpatrzony w 6h to muszę iść do placówki
    > właściciela numeru, czyli w tym wypadku Ery, czy wystarczy
    > do Playa? A jak do Ery do do Salonu Firmowego czy wystarczy
    > do jakiegoś dealera? Jak myślicie?

    Musisz mieć zarejestrowany numer na siebie. W heyah wystarczy posłać
    skan wypełnionego formularza emailem.
    Jak masz zarejestrowany nr. to idziesz do play'a i oni wsio
    załatwiają.

  • 3. Data: 2009-07-05 18:11:36
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message news:h2qpcp$bdj$1@inews.gazeta.pl...
    > Żeby wniosek był rozpatrzony w 6h to muszę iść do placówki właściciela numeru,
    > czyli w tym wypadku Ery, czy wystarczy do Playa?

    Po co do Ery? Wazne zebys mial zarejestrowany numer. Jak masz, to prosto do
    salonu Play.

  • 4. Data: 2009-07-05 18:39:45
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    raz-dwa-trzy pisze:

    > Musisz mieć zarejestrowany numer na siebie. W heyah wystarczy posłać
    > skan wypełnionego formularza emailem.

    Możesz też listownie, ale nie kwalifikujesz się w tym
    momencie na ten krótki czas procedury.

  • 5. Data: 2009-07-05 18:44:32
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    bartekk pisze:

    > Po co do Ery? Wazne zebys mial zarejestrowany numer. Jak masz, to prosto
    > do salonu Play.

    Bo jak pamiętam to w ustawie jest określone, że aby liczyć
    na ten krótki czas procedury, to trzeb złożyć wniosek
    osobiście u operatora, i teraz zastanawiam sie u którego :)

    A druga sprawa. Numer zarejestrowany, ale może być z blokadą
    na wychodzące?

  • 6. Data: 2009-07-06 09:51:19
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > zastanawiam sie u którego :)
    >
    > A druga sprawa. Numer zarejestrowany, ale może być z blokadą na
    A czemu nie moglby byc ? Ale na razie w ceniku ery wisi oplata za
    przeniesienie numeru 50zl z vat...trzeba bedzie pisac skarge do UKE?

  • 7. Data: 2009-07-06 10:07:38
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    2 tyg. temu przenioisłem taktak z blokadą wych i nie było problemu

  • 8. Data: 2009-07-06 10:13:49
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 2 tyg. temu przenioisłem taktak z blokadą wych i nie było problemu

    to jak zapłaciłeś 50 zł prowizji??

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 9. Data: 2009-07-06 10:18:36
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > to jak zapłaciłeś 50 zł prowizji??

    miałem 70 PLN na koncie, ale wygasł już termin wych

  • 10. Data: 2009-07-06 10:27:14
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > miałem 70 PLN na koncie, ale wygasł już termin wych

    :) no tak - o tym nie pomyślałem :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły