  • 21. Data: 2010-01-21 17:52:08
    Temat: Re: Junak Goldwing:-)
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-20 20:17, Karambol pisze:

    > I to jest dopiero rzezba..
    Dostałem od rzeźbiarza maila tej treści:

    > Niestety drugi Junak ma już właściciela. Ten na zdjęciu jest aktualny.

    Czyli jednak są miłośnicy kowalstwa artystycznego:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2010-01-21 19:26:33
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    Dostałem od rzeźbiarza maila tej treści:
    Niestety drugi Junak ma już właściciela. Ten na zdjęciu jest aktualny.
    Czyli jednak są miłośnicy kowalstwa artystycznego:-)

    Bo ten na sprzedaz to prototyp - taka wersja LITE...
    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 23. Data: 2010-01-21 20:55:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-21 20:26, Tytus pisze:

    > Bo ten na sprzedaz to prototyp - taka wersja LITE...

    Taa,pewnie był to zakład że wykorzysta do budowy wszystkie śmieci zza
    stodoły:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S