  • 11. Data: 2010-01-20 09:32:28
    Temat: Re: Junak Goldwing:-)
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hj53q8$41r$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jakby nie opis nie doszukałbym się w tej rzeźbie Junaka,cena też z
    > kosmosu:-)

    w pierwszej chwili myslalem ze gosciowi sie foty z opisem pomylily, ale po
    blizszym przyjzeniu dochodze do wniosku, ze to jakis fan adama slodowego ;)
    masakra, sadzac z ilosci zlomu jakie ten silnik musi pociagnac, to nie grozi
    mu mandat za przekroczenie predkosci w zabudowanym

  • 12. Data: 2010-01-20 10:35:25
    Od: falco <m...@w...pl>

    Monster pisze:
    > Jakby nie opis nie doszukałbym się w tej rzeźbie Junaka,cena też z
    > kosmosu:-)

    Siema,

    znalazłem nawet w tym czymś nawet części od Garbusa, chyba nic mnie już
    nie zaskoczy... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 13. Data: 2010-01-20 10:43:54
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Piękna maszyna ... i ten wspaniale pasujący do całości napis na
    przedniej szybie -POLSKA

  • 14. Data: 2010-01-20 13:41:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-20 11:43, Odys pisze:
    > Piękna maszyna ... i ten wspaniale pasujący do całości napis na
    > przedniej szybie -POLSKA
    Poniżej jest również wycięty z blachy napis JUNAK.
    Wypatrzyłem że obok stoi chopper,pewnikiem podobnie dłubany,grzecznie
    wyraziłem zainteresowanie,może dostanę zdjęcia:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2010-01-20 16:12:06
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    > może,ale kierownik raczej nie mógł utrzymać,moto posiada...boczne
    >kółka:-0

    Kolka dostrzeglem;) Ale to moze tylko do startu/ladowania?
    Swego czasu kumpel mial takie jakies Suzuki... Kawalkada czy cos.
    Tom mu wlasnie sugerowal, takie wysuwane podwozie, dla ominiecia
    problemow przy ladowaniu...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 16. Data: 2010-01-20 16:15:48
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    >Nie przesadzaj,weź pod uwagę że TO było robione kilkanaście lat
    >temu,więc było trochę inne podejście i Junaków więcej,

    Co do tego, ze wiecej to prawde mowiac chwilami odnosze wrazenie, ze
    Junakow obecnie jest najwiecej;) I ciagle przybywa:)
    NO ale fakt przecie, ze w czasach slusznie minionych Junak sluzyl do
    spelniania marzen wszelakich: o harleju, o scigaczu, o kredensie...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 17. Data: 2010-01-20 17:23:02
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Ale co wy chcecie. Wygodny, pakowny, zajebiste wyposazenie (np CB
    radio - mniej $$$ wydane na mandaty!), odporny na gleby przy uslizgach
    dzieki zintegrowanym bocznym kolkom - mozna jezdzic np. w zime,
    bezpieczny -mozna hamowac przednim ile fabryka dala, nie podetnie go
    na winklach, stawiasz go gdzie chcesz - piach, bloto - i tak ustoi. Do
    tego silnik 1-cylindrowy chlodzony powietrzem = latwy w serwisowaniu,
    w dodatku silnik ma wbudowany scottoiler, chociaz nie zawsze krople
    trafiaja w lancuch. Na tyl mozna stosowac tansze opony samochodowe.
    Podwojne lusterka z lewej strony - doskonala widocznosc np przy
    wyprzedzaniu, parkowaniu. Ladnie owiany, owiewki wykonane ze
    sprawdzonych, wytrzymalych blaszanych elementow, nie to co te tandetne
    plastiki. I do tego produkt polski! W sumie to widze z opisu, ze stan
    techniczny tez bardzo dobry i bede zadowolony. Chyba biere.

    --
    Lukasz B.
    prawie Junak Goldwing, WAW

  • 18. Data: 2010-01-20 19:17:38
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakby nie opis nie doszukałbym się w tej rzeźbie Junaka,cena też z
    > kosmosu:-)
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M168591
    5

    I to jest dopiero rzezba..

    Karambol

  • 19. Data: 2010-01-20 19:57:06
    Od: MaKaK <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-20 20:17, Karambol pisze:

    > Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    5

    To to pewnie jeździło jako część karuzeli po 5 zeta ;)

  • 20. Data: 2010-01-21 09:37:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Monster wydusił z siebie te słowy:

    > może,ale kierownik raczej nie mógł utrzymać,moto posiada...boczne
    > kółka:-0

    bo wtedy kiedy to coś powstawało jeszcze nikt nie wiedzial, ze mozliwe jest
    jeżdzenie motocyklem o wadze ponad 400kg a przecietny duzy turystyk będzie
    ważył grubo ponad 300kg

    ps. tak jak ja kiedyś uważalem, ze Jawa 350 to przeogromny, ciężki i masywny
    motocykl.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)