  • 31. Data: 2011-03-30 02:49:01
    Temat: Re: Junak 901 50 cm. Czy warto..?
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-03-28 17:37, kamil_pl pisze:
    > U?ytkownik "Wojtek Soboci?ski"<s...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Hmm a te motorowery co za komuny by?y? Ogar 205, Chart? Bardzo popularne
    > swojego czasu... Te? kiepskie jako?ciowo by?y? (Ja tylko je?dzi?em czyimi?,
    > wi?c nie zna?em ich od strony napraw)

    Miałem Ogara z silnikiem od Jawy 50. Po jakimś czasie zapłon można było
    ustawić na dwie opcje: pali z kopki i nie ma przejścia na obroty, albo
    ma przejście na obroty ale nie pali z kopki. Odpalałem go zawsze z pychu
    :) A tak to jeździł, czasem się tylko świeca mostkowała.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 32. Data: 2011-03-30 06:37:31
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem Ogara z silnikiem od Jawy 50. Po jakimś czasie zapłon można było
    > ustawić na dwie opcje: pali z kopki i nie ma przejścia na obroty, albo ma
    > przejście na obroty ale nie pali z kopki.

    A ten zapłon to na oko, czy na 0,4 i 1,2 przed ZZ ?
    A przerywacz bywał oliwiony ?

    Ja na swoim 200 zrobiłem ~20 000 km
    i za ten czas zdarzyła się 1 awaria,
    że musiałem pchać ~naście kilometrów do domu:
    - po zmianie kolanka gaźnika na oryginalne,
    wałek zdawczy nie wytrzymał "polskiej" małej zębatki.
    Trzeba było "przy okazji" zmienić na o 1 większą :-)

    Drugą awarią (ale dało się dojechać) było urwanie szpilki
    gaźnika w cylindrze.

    A tak to palił od 1 razu i po prostu jeździł :-)

    Pzdr

    JKK

  • 33. Data: 2011-07-18 13:46:14
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Użytkownik "student22" <bosiu94@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości:
    > planuję zakupić Junaka 901.
    > Dokładnie tak wygląda

    Hej,
    Skoro masz już tyle konkretnych odpowiedzi to ja jeszcze od siebie dodam
    forum Junaka na którym coś sie powinno pojawić: http://junak.cahe.pl/
    A tutaj jest blog gościa, który kupił M25 i dzieli się swoimi
    spostrzeżeniami: http://junak-m25.mojemoto.pl/
    Od siebie dodam, że wolę kupić taką nową chińszczyznę niż skuter w markecie
    czy używkę japończyka. Jest przynajmniej dostęp do tanich części 2 lata
    gwarancji i sieć serwisów w całej PL.
    P.S. Poza tym jak coś kupuję to pytam czy to chińskie bo jak nie to nie
    kupuję ;)

    --
    Pozdro
    WaFel