  • 1. Data: 2010-01-26 12:42:42
    Temat: Jetta 2005 - bagażnik i mróz
    Od: " " <b...@g...pl>

    Mam następujący problem - przy ujmenej temperaturze bagażnik nie chce się
    zamknąć (próbuję zatrzasnąć klatę a ona odskakuje jakby zamek nie łapał). O
    ile przy lekkim mrozie jest to mały problem bo wystarczy kilka razy mocniej
    "pieprznąć" ;) klapą i się zamyka, o tyle przy -20st.C ostatnio operacja
    zamykania trwała chyba z 15 minut (za cholerę nie chciało złapać, aż w końcu
    za którymś razem jakoś poszło).

    Dodam, że problem jest zależy tylko i wyłącznie od temperatury - jak autko
    stoi w garażu to problemu nie ma, wyjadę na miasto, stoi 30 minut na parkingu,
    i znów.

    Macie pomysł jak samemu to naprawić?

    VW Jetta 2005r 2.0TDI 140KM 90 tys. przebiegu

  • 2. Data: 2010-01-26 13:01:45
    Temat: Re: Jetta 2005 - bagażnik i mróz
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Mam następujący problem - przy ujmenej temperaturze bagażnik nie chce
    > się
    > zamknąć (próbuję zatrzasnąć klatę a ona odskakuje jakby zamek nie
    > łapał).

    Spróbuj psiknąć WD40 w ruchome części zamka bagażnika.

  • 3. Data: 2010-01-26 14:05:43
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Michał pisze:

    > Spróbuj psiknąć WD40 w ruchome części zamka bagażnika.

    Dokładnie :) Mam to samo w Golfie MK3 ;)

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2010-01-26 14:11:55
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj psiknąć WD40 w ruchome części zamka bagażnika.

    Lepiej olejem silikonowym w spray'u.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-01-26 19:19:37
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Lepiej olejem silikonowym w spray'u.

    U mnie przestał zamykać się wlew paliwa - Też Jetta V

    Spotkał ktoś się z tym ? tam jest blaszka i chowany bolec który blokuje wlew
    paliwa.

  • 6. Data: 2010-01-26 19:49:09
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Mam następujący problem - przy ujmenej temperaturze bagażnik nie chce
    > się zamknąć (próbuję zatrzasnąć klatę a ona odskakuje jakby zamek nie

    > Macie pomysł jak samemu to naprawić?

    nie otwierac bagaznika ;)
    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 7. Data: 2010-01-27 12:26:26
    Od: " driv.er" <d...@g...pl>

    <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > i znów.
    >
    > Macie pomysł jak samemu to naprawić?
    >
    > VW Jetta 2005r 2.0TDI 140KM 90 tys. przebiegu

    Miałem to samo, jak tylko ociepliło się użyłem WD-40 i na obecne mrozy dało
    radę :-)

  • 8. Data: 2010-01-27 23:04:28
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik " driv.er" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Miałem to samo, jak tylko ociepliło się użyłem WD-40 i na obecne mrozy
    > dało
    > radę :-)

    Mam taki sam samochód i przestała mi się zamykać klapka od wlewu paliwa, tam
    jest taki chowany bolec i blaszka, może ktoś z tym się spotkał ? bolec się
    chowa elektrycznie ale klapka i tak coś nie lapie tylko troszkę odbija.