  • 11. Data: 2012-07-17 10:43:48
    Temat: Re: Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-17 09:06, AZ pisze:

    > Tak, tak. Jest motocyklem. Poczules sie lepiej?

    Dlaczego uważasz, że powinienem? Ja z długości swojego zaganiacza jestem
    zadowolony, a przynajmniej nie mam kompleksów na jego tle, bo to typowy
    Europejczyk.
    Ale ciekaw jestem, czym jest dla ciebie Peugeot JetForce 125 Compressor.
    Jeśli też nie jest motocyklem, to by chyba znaczyło, że ty masz MOTOCYKL
    tylko w teorii, a w praktyce jest to dla ciebie tylko przedłużenie
    krótkiego chujka.

    PS - Wy tu nigdy nie luzujecie linek, co? Smutno to wygląda, nawet na
    tle Sikacza. :)

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 12. Data: 2012-07-17 10:48:10
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-17 10:43, $heikh el $hah pisze:

    > Ale ciekaw jestem, czym jest dla ciebie Peugeot JetForce 125 Compressor.

    to skuter jest

    > Jeśli też nie jest motocyklem

    Oczywiscie ze jest motocyklem. Z mocy ukazu, tak samo jak slimak to
    ryba, a marchewka to owoc.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 13. Data: 2012-07-17 11:12:46
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > to skuter jest

    A Mercedes SLK200 Kompressor convertible to nie samochód, tylko cabriolet.
    *Genius!*

    > Oczywiscie ze jest motocyklem. Z mocy ukazu, tak samo jak slimak to
    > ryba, a marchewka to owoc.

    Tak. A żarówka żarnikowa 100W jest tak naprawdę promieniennikiem ciepła
    a nie żarówką w przeciwieństwie do świetlówki.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 14. Data: 2012-07-17 11:47:51
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-17 11:12, $heikh el $hah pisze:

    > A Mercedes SLK200 Kompressor convertible to nie samochód, tylko cabriolet.
    > *Genius!*

    zieeew.

    > Tak. A żarówka żarnikowa 100W jest tak naprawdę promieniennikiem ciepła
    > a nie żarówką w przeciwieństwie do świetlówki.

    No widzisz jak ladnie zrozumiales. Papier wszystko przyjmie, zaliczenie
    skutera do motocykli tez :)

    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2012-07-17 12:17:00
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > No widzisz jak ladnie zrozumiales. Papier wszystko przyjmie, zaliczenie
    > skutera do motocykli tez :)

    Hint: typ nadwozia.
    Zablokowany - MOTOrower.
    Odblokowany - MOTOCYKL.
    Pojemność silnika, rodzaj skrzyni biegów, konstrukcja nie gra roli.
    Chyba że dla kogoś, kto się kompleksów pozbywa dopiero od litra pod dupą.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 16. Data: 2012-07-17 12:21:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-17, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > Pojemność silnika, rodzaj skrzyni biegów, konstrukcja nie gra roli.
    > Chyba że dla kogoś, kto się kompleksów pozbywa dopiero od litra pod dupą.

    Czytasz umiesz co napisal newrom?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-07-17 13:42:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-17 12:17, $heikh el $hah pisze:

    > Hint: typ nadwozia.
    > Zablokowany - MOTOrower.
    > Odblokowany - MOTOCYKL.
    > Pojemność silnika, rodzaj skrzyni biegów, konstrukcja nie gra roli.

    Czyli jesli mamy motocykl o pojemnosci 1000cm^3 i jest on zblokowany np
    do 50KM to mamy do czynienia z motorowerem. Tak ? :-D

    > Chyba że dla kogoś, kto się kompleksów pozbywa dopiero od litra pod dupą.

    Jak nie ma litra to nie jedzie!

    pozdr
    newrom

  • 18. Data: 2012-07-17 13:56:03
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > Czyli jesli mamy motocykl o pojemnosci 1000cm^3 i jest on zblokowany np
    > do 50KM to mamy do czynienia z motorowerem. Tak ? :-D

    1) motorower [łac.-ang.], pojazd jednośladowy stanowiący najprostszy
    rodzaj MOTOCYKLA z silnikiem spalinowym o niewielkiej pojemności
    skokowej (zwykle ok. 50 cm3)

    zależnie od budowy: moped (uruchamianie za pomocą pedałów), mokick (z
    rozrusznikiem nożnym), mofa (z przekładnią bezstopniową), motorynka
    (niewielkie gabaryty, małe koła).
    - http://encyklopedia.pwn.pl/haslo/3943855/motorower.h
    tml

    2) motorower - pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w silnik
    spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego
    konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h
    - http://www.lex.pl/du-akt/-/akt/dz-u-05-108-908

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 19. Data: 2012-07-17 14:07:39
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-17 13:56, $heikh el $hah pisze:

    > 1) motorower [łac.-ang.], pojazd jednośladowy stanowiący najprostszy
    > rodzaj MOTOCYKLA z silnikiem spalinowym o niewielkiej pojemności
    > skokowej (zwykle ok. 50 cm3)

    Alez sie wijesz i wymyslasz ciagle nowe definicje, widze dla Ciebie
    przyszlosc w machinie urzedniczej ułe.

> [...]
    > spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego
    > konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h

    Czyli podzial motorower - motocykl jest podzialem sztucznym.
    Urzedniczym. Natomiast podzial motocykl - skuter jest podzialem
    naturalnym. Tak jak sztuczne jest oddzielanie ludzi od ssakow, ale
    naturalne ssakow od ptakow. O ile podzial urzedniczy motorower -
    motocykl ma sens bo da sie dzieki temu np dopuscic malolatow do
    jezdzenia nimi, czy pozwolic doroslym by jezdzili nimi bez PJ. O tyle
    rozpisywanie sie w przepisach oddzielnie o skuterach i motocyklach jest
    bezcelowe. Rzuca sie je do jednego wora ze wzgl na pojemnosc/moc/V-max.
    Pisalem juz ze papier wszystko przyjmie ? :)
    Swoja droga to musisz miec zajebiste kompleksy ze z takim
    zacietrzewieniem reagujesz na nazwanie skutera skuterem, a nie
    motocyklem. Osobiscie tego zupelnie nie rozumiem, nawet rozwazam zakup
    skutera jak mi sie uda sprzedac motocykle.

    pozdr
    newrom

  • 20. Data: 2012-07-17 14:49:18
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > Alez sie wijesz i wymyslasz ciagle nowe definicje, widze dla Ciebie
    > przyszlosc w machinie urzedniczej ułe.

    Tak, naturalnie, ja się wiję. Podałem dwie definicje - encyklopedyczną i
    prawną.

    > Czyli podzial motorower - motocykl jest podzialem sztucznym.

    Tak w teorii (prawnej), jak i w praktyce, bo mało kto zostawia blokady,
    których ściągnięcie powoduje, że również z prawnego punktu widzenia mamy
    już do czynienia z motocyklem.

    > Urzedniczym. Natomiast podzial motocykl - skuter jest podzialem
    > naturalnym.

    Bzdura. Istnieje hierarchia (systematyka): rodzaj, typ, podtyp.
    Podział naturalny występuje typach i podtypach: szosowy, turystyczny,
    terenowy, trialowy itd. W przypadku skutera mamy np.:
    motocykl/skuter/miejski. Przypomnę, że mówimy o podziale naturalnym.

    > Swoja droga to musisz miec zajebiste kompleksy ze z takim
    > zacietrzewieniem reagujesz na nazwanie skutera skuterem, a nie
    > motocyklem.

    Nie mam żadnych kompleksów i nic przeciwko nazywania rzeczy po imieniu.
    "Zacietrzewienie" (uzupełnione ignorancją) pokazał Magic:
    > Więc pisz na skutery.net, to jest grupa dyskusyjna dotycząca MOTOCYKLI.

    Może on ma kompleksy, kryzys wieku przemijania, niedobór testosteronu?
    Już nieistotne, bo chyba wszystko jasne?

    A skuter jest dla mnie idealny do jazdy po Krakowie (dojeżdżania na
    uczelnię). I nie wstydzę się nim jeździć, bo nie wygląda jak sedes na
    kołach: http://kut.as/f15-jpg

    --
    ? $heikh el $hah