  • Data: 2012-06-16 00:34:48
    Temat: Re: Jeszcze raz proszę o pomoc w wyborze oscyloskopu
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-10 22:47, sundayman pisze:
    > Od paru miesięcy mam właśnie tego Owona.

    W necie poczytałem o jego głównych wadach... czy mógłbyś potwierdzić ich
    występowanie (w końcu część mogła ulec zmianie po jakiejś aktualizacji
    FW czy coś...).

    1) Brak trybu "lupy", czyli na górze cały przebieg, zaznaczony fragment,
    a na dole tylko powiększony ten fragment

    2) Brak możliwości łatwego przeszukiwania długich rekordów (czyli np.
    ustawienie kilku znaczników, a później przeskakiwanie pomiędzy nimi)

    3) Brak precyzyjnej regulacji V/div

    4) Jest zbyt wolny do analizy szybkich układów cyfrowych :)

    Jeśli możesz, to napisz, czy te pogłoski są prawdziwe ;). Są to chyba
    zarzuty zwolenników Hanteka ;). Który, względem Owona, też ma swoje
    wady... no i dlatego cały czas się łamię. Pewnie zaś stanie na tym, że
    nic nie kupię ;)

    Konop