  • 11. Data: 2010-06-17 11:19:03
    Temat: Re: Jeszcze raz o jeździe w kanionie:-)
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-17 13:05, Marcin N pisze:

    > Ilu z Was wyprzedza na trzeciego jadące pojazdy?
    > Co innego omijanie stojących, ale jak jadą te 20-30 km/h - to chyba
    > wyprzedzanie staje się niepotrzebnym ryzykiem, nie sądzicie?

    Każdy?Pojazdy ledwo się toczą.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2010-06-17 12:04:07
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ilu z Was wyprzedza na trzeciego jadące pojazdy?
    > Co innego omijanie stojących, ale jak jadą te 20-30 km/h - to chyba
    > wyprzedzanie staje się niepotrzebnym ryzykiem, nie sądzicie?
    To po kiego grzyba (tfu) potrzebny mi motocykl? Mam sie toczyc zgodnie 20
    km/h
    A kierownik dupa bo mogl uciekac w lewo zamiast sciskac klamke.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 13. Data: 2010-06-17 12:24:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > A kierownik dupa bo mogl uciekac w lewo zamiast sciskac klamke.

    Kierownik to co do zasady powinien jezdzic bardziej szeroko miedzy
    pasami skoro jest miejsce - wiecej miejsca to wiecej czasu na manewr.

    Sie przyjrzalem i z jednej strony akcja skody byla mocno wredna -
    kierowca auta celowal dokladnie w miejsce ktore zajmowal motocykl i
    chcial zmieniac pas dosc zdecydowanie, ale migacz to mial wlaczony dosc
    wczesnie i wiadomo bylo ze moze chciec.

    Nie wiem czyja wina wg prawa, IMO auta.
    Wg zasady nieutrudniania sobie zycia auta nam a my im to powinno sie na
    moto pojechac na lewo zeby wrecz zrobic miejsce dla auta.

    KJ

  • 14. Data: 2010-06-17 12:36:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Nie wiem czyja wina wg prawa, IMO auta.

    nie. nic nie zrobiło to auto, a gośc jechał po linii czego mu nie wolno.

    > Wg zasady nieutrudniania sobie zycia auta nam a my im to powinno sie na
    > moto pojechac na lewo zeby wrecz zrobic miejsce dla auta.

    zgadzam się. nie jeździ się obok aut, które mogą miec ochote wstawić sie
    w inną wyrwę w korku. poza tym, gość powinien odjechać motorem, a nie
    hamować. bo to niebezpieczne jest.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 15. Data: 2010-06-17 12:45:17
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-17 14:36, gildor pisze:
    [..]
    > nie. nic nie zrobiło to auto, a gośc jechał po linii czego mu nie wolno.

    Nie jechał po linii. Do tego była to linia przerywana. Może się mylę,
    ale nie doczytałem nigdzie jak długo wolno na niej jechać w czasie
    manewru zmiany pasa.

    --
    duddits

  • 16. Data: 2010-06-17 12:52:51
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-17 14:04:07 +0200, "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> said:

    > A kierownik dupa bo mogl uciekac w lewo zamiast sciskac klamke.

    Kierownik dupa, bo gdyby nic nie zrobił, to nic by się nie stało. On
    się wyjebał już przed tą Skodą.

    de Fresz

  • 17. Data: 2010-06-17 12:53:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    duddits pisze:
    > W dniu 2010-06-17 14:36, gildor pisze:
    > [..]
    >
    > Nie jechał po linii. Do tego była to linia przerywana.

    jechał. a Ty przepisy poczytaj.

    > Może się mylę,
    > ale nie doczytałem nigdzie jak długo wolno na niej jechać w czasie
    > manewru zmiany pasa.

    w ogóle nie wolno po niej jechać. moze ją przejechać. poczytaj lepiej.
    do tego dostałby mandat za niezachowanie szczególnej ostrożności podczas
    wyprzedzania. skoda go nawet nie dotknęła, nie zmieniła też pasa.
    odrobinę tylko wysynęła dziobek natychmiast wracając. to po to jest
    zapis o szczególnej ostrożności. kierunek też był długo, a nie z ruchem
    kierownicy jak to często bywa.

  • 18. Data: 2010-06-17 13:16:43
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-17 14:53, gildor pisze:
    > jechał. a Ty przepisy poczytaj.

    W czasie zdarzenia już nie jechał, chyba że mam coś z oczami.

    No właśnie ją przejeżdżał :)

    --
    duddits

  • 19. Data: 2010-06-17 13:20:36
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    duddits pisze:

    > W czasie zdarzenia już nie jechał, chyba że mam coś z oczami.

    ja nie napisałem, że w czasie zdarzenia. napisałem, że dostałby mandat.
    jakby uczciwy nagrywający próbował pomóc motocykliście i pokazał filmik
    policmajstrowi.
    przyczyną zdarzenia było niezachowanie szczególnej ostrożności podczas
    wyprzedzania. tyle.

    no, raczej zjechał z niej

  • 20. Data: 2010-06-17 13:35:32
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):
    > On się
    > wyjebał już przed tą Skodą.

    ej, a moze on po prostu sobie kichnal, nie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead