    Date: Fri, 18 Jun 2010 14:41:38 +0200
    From: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jeszcze raz o jeździe w kanionie:-)

    kakmar pisze:

    > Ale, jaja sobie robisz, prawda?

    Nie, tak sobie gdybam, podobnie jak wszyscy tutaj w tej sprawie. Upierac
    sie nie bede, bo nie wiem na 100%, ale uwazam, ze moglo byc i tak. Jesli
    gosc depnal tyl, to tez mogla byc kompresja zawieszenia z przodu
    zwiazana z depnieciem w pedal hamulca, tyl mu zaczal odjezdzac w bok na
    zablokowanym kole, wiec probowal sie ratowac noga i skretem kierownicy.
    Odbil sie noga od asfaltu i jednoczesnie odpuscil hebelek z tylu i go
    rzucilo niczym na malej skali high sidzie, i od reki fiknal na prawo.
    Jakos latwiej mi sobie wyobrazic, ze swiezak w chwili paniki depcze w
    opor tyl niz, ze cisnie klamke tak, ze mu na suchym i w sumie
    nienajgorszym asfalcie kolo blokuje. Poza tym na tym poklatkowym filmie
    widac, ze tylne kolo idzie dokladnie po tym czarnym sladzie hamowania na
    asfalcie, co byloby dziwne jesli to przod by go zostawil.

    Ale podkreslam, ze sobie gdybam i walczyl o te wersje nie bede.

    Zdrowko
    KLOSZ