eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJeszcze o elektrycznychRe: Jeszcze o elektrycznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal
    -september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Date: Sun, 28 Jun 2020 17:32:11 +0200
    Organization: Bambucco.Corp.Ltd
    Lines: 21
    Message-ID: <kxqopb4xgc9w.z5438wmcl7gq$.dlg@40tude.net>
    References: <rd261u$8qt$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5ef71a03$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ef71ea3$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ef73c11$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ef750d0$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <1f3ejzyq6hkja$.wm9tphfrbhaj.dlg@40tude.net>
    <5ef76d1e$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5ef783c3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5ef795ee$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <wj3z2glyuucs.xnop9s3jg51w$.dlg@40tude.net>
    <5ef79b13$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <qo812zwf8jg7.1saw3a1p9y21c$.dlg@40tude.net>
    <5ef7a88d$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <a1ixmredd96e$.wqu208kgb8qs$.dlg@40tude.net>
    <5ef822c7$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <1f2t72bo4d1jw.1qupi9dredv0w$.dlg@40tude.net>
    <5ef845e2$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <1mnyxo52es19w$.i4o70l6rvnuw.dlg@40tude.net>
    <5ef89cd4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="27129b805f5f861c99995c5768b5f06c"; logging-data="1524";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+g2WsykjUZsGrZDRmeNj7B"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Cancel-Lock: sha1:37Jmo9PdfA55mbfpNvb81+1CPUA=
    X-Face: 4hY-vJY/j3P@Ah)-U9"n^5EAM]~m_]t{I$LOF/]iz~fNN(6D47ug[9>GO}/"c5.)C?Wc[Agpb\}/6
    t.<O
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2680661
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 28 Jun 2020 15:36:20 +0200, Shrek napisał(a):

    > Pod jednym warunkiem - że stoi w grażu jako magazyn energii;) A one chcą
    > jeżdzić bo od tego som one...

    I tu się mylisz. Zakładasz że każdy chce mieć aku w bryce podładowane
    pod gwizdek każdego ranka. Otóż nie. Dalsze wyjazdy się planuje i wiesz
    kiedy ustawić automat ładujący tak by przed wyjazdem mieć full. Więc to
    robisz a na codzień aku oscyluje wokół połowy max. pojemności. Masz z
    tego dwa zyski dodatkowe - jeden bo energia którą oddajesz ma wyższą
    cenę niż ta którą pobierasz a dwa - baterie li-jon mają właśnie w
    warunkach naładowania w połowie najwyższą żywotność. To jeden aspekt.
    Kolejny jest taki że gdy bateria straci pojemność do powiedzmy 75% i
    będzie uważana za niezdatną do samochodu, będzie nadal znakomitym
    stacjonarnym powerpakiem dla twojego domu. Dalej będziesz prowadził
    korzystną wymianę energia pobrana/oddana, póki bateria po kolejnych
    kilku latach zejdzie z pojemnościa do 50% i pójdzie do recyklingu.
    Dowcipkowanie nie zastąpi ci argumentacji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: