  • 1. Data: 2010-03-05 21:01:01
    Temat: Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Nie jestem ortodoksem i powiem jasno HTC HD2 jest jedynym urzadzeniem z
    Windows Mobile ktore działa na tyle dobrze i jest na tyle szybkie ze
    moglbym go uzywac. Przy okazji prezentuje My Phone zarowno od strony
    telefonu jak i internetu. "Lokalizacja zgubionego telefonu dziala"

    A test tutaj
    http://www.youtube.com/watch?v=IYoUPliwTy0

  • 2. Data: 2010-03-06 14:05:54
    Temat: Re: Jestem zauroczony HTC HD2 i usluga My Phone
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    > moglbym go uzywac. Przy okazji prezentuje My Phone zarowno od strony
    > telefonu jak i internetu. "Lokalizacja zgubionego telefonu dziala"

    jak zwykle dobra robota, (przynajmiej dostateczna, ale duze brawa za chęci).
    JEdnak nie dzwoń do Magdaleny W. tylko do jana kowalskiego, albo johna doe.
    czy MS My Phone zadziała na zwykłym WM6?

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-03-06 14:24:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > jak zwykle dobra robota, (przynajmiej dostateczna, ale duze brawa za chęci).
    > JEdnak nie dzwoń do Magdaleny W. tylko do jana kowalskiego, albo johna doe.
    > czy MS My Phone zadziała na zwykłym WM6?

    A co ty chcesz od Magdaleny Wojcik :) ładniejsza od Kowalskiego.

    Tak zgodnie z opisem dziala tez na WM6.1
    Wystarczy z telefonu wejsc na http://myphone.microsoft.com/install

    a dokladnie tutaj

    http://mobile.microsoft.com/myphone/pl-pl/waperror.m
    spx

    Ale tylko na "ekrany dotykowe z piórem" :)

    Nie bedzie dzialac gdy ktos ma skonfigurowane MS Exchange co oczywiste.

  • 4. Data: 2010-03-06 15:32:01
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > a dokladnie tutaj
    >
    > http://mobile.microsoft.com/myphone/pl-pl/waperror.m
    spx

    > Ale tylko na "ekrany dotykowe z piórem" :)

    udało mi się uruchomić MyPhone na i780. ma "rysik" ale nie ruszany od
    nowości, jakoś nie lubie go wyjmować i wkładać. ma też dotyk ale go nie
    dotykam, mało przyjemny w dotyku.
    :)
    ToMasz

  • 5. Data: 2010-03-07 06:56:08
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Nie wiem o co chodzi w tym chwaleniu, że HTC HD2 ma taki 'fajny'
    gigantyczny ekran.
    Pochwała należałaby się wówczas, gdyby szerokość ekranu wynosiła 6 cm,
    a samego telefonu 4 cm. Byłoby cos nowego.

  • 6. Data: 2010-03-07 12:42:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Janeo pisze:
    > Nie wiem o co chodzi w tym chwaleniu, że HTC HD2 ma taki 'fajny'
    > gigantyczny ekran.
    > Pochwała należałaby się wówczas, gdyby szerokość ekranu wynosiła 6 cm,
    > a samego telefonu 4 cm. Byłoby cos nowego.

    Ekan w HD jest fajny bo to pierwszy i ostatni WIndows Mobile ktory jest
    "palcowaty". Microsoft nie mogl zrobic interfejsu to HTC zrobilo wiekszy
    ekran :) by ikonki byly takie duze jak powinny

  • 7. Data: 2010-03-07 22:32:17
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    > moglbym go uzywac. Przy okazji prezentuje My Phone zarowno od strony
    > telefonu jak i internetu. "Lokalizacja zgubionego telefonu dziala"

    Rzuciłbyś sięlinkiem do stronki robiącej aplikacje na zamówienie do
    Androida?

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 8. Data: 2010-03-08 09:19:14
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmrred$jen$1@news.onet.pl:

    > Nie jestem ortodoksem i powiem jasno HTC HD2 jest jedynym urzadzeniem z
    > Windows Mobile ktore działa na tyle dobrze i jest na tyle szybkie ze

    Z Windows Mobile! Halo! Windows! A gdzie że do niczego i reszta wiadra
    pomyj0?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 9. Data: 2010-03-08 09:39:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hmrred$jen$1@news.onet.pl:

    > Z Windows Mobile! Halo! Windows! A gdzie że do niczego i reszta wiadra
    > pomyj0?

    Bo windows Mobile widac dziala dobfrze dopiero z 1GHz prockiem i 4,3cala
    ekranem proste ?

  • 10. Data: 2010-03-08 13:30:23
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > http://mobile.microsoft.com/myphone/pl-pl/waperror.m
    spx

    > Ale tylko na "ekrany dotykowe z piórem" :)

    Używałem na HTC S710, HTC S740 - bez ekranów dotykowych - działa.

    Pozdr;