    Subject: Re: Jeśli nie nowy Avensis, to co?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Date: Thu, 10 Aug 2017 09:20:49 +0200

    W dniu 2017-08-09 o 18:02, p...@g...com pisze:

    > Na ile kupujesz te auto ? Mondeo straci sporo na wartości Mazda i VW mniej.
    Poważnie przyjrzyj się Superb ale w wysokiej wersji wyposażenia żeby nie raziło w
    porównaniu do B8 choć dla tych co jeździli Audi wersja Comfortline to kartofel :-)
    aha poczytaj forum Passata zanim podejmiesz decyzję

    Kupuję na 10 lat, a może i więcej. Mój obecny Avenis ma 14 i jeszcze bym
    pojeździł z rok, gdyby nie chwilowy przypływ pieniędzy i chęć zaszalenia
    z nowym wozem.
    Przy tak długiej eksploatacji cena przyszłej sprzedaży ma mniejsze
    znaczenie, bo czy sprzedam za 10 lat samochód za 20 tysięcy, czy za 25
    tysięcy, to niewielka różnica. Bardziej liczy się to, co się będzie
    działo przez te 10 lat - czy będzie się miło jeździło, czy raczej wrzód
    na dupie będzie z tego zakupu (niekomfortowa jazda, rdza, awarie,
    użeranie z się gwarancją, ew. kradzież).