  • 21. Data: 2013-02-16 23:00:15
    Temat: Re: Jenox rządzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bosch Silver kupiony w 2003 roku.

    Pytanie:
    - ile razy droższy był ten bosch?
    - czy tyle wytrzyma bosch kupiony dzisiaj?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 22. Data: 2013-02-17 20:56:43
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-15 17:16, t? pisze:
    > W zeszłym roku wysrał mi się aku, udałem się do supermarketu i kupiłem
    > pierwszy z brzegu -- jakiś Jenox. Tej zimy nie używałem tego auta przez
    > jakieś dwa tygodnie w największe mrozy, potem bez żadnego problemu
    > odpaliło, jak to się brzydko mówi, "na dotyk".
    >
    > I po co kupować drogie akumulatory?

    Miałem Jexona 2 i pół zimy. Pierwszej zimy też go chwaliłem, drugiej
    też, a w połowie trzeciej - zgadnij co się stało.
    Jacek

  • 23. Data: 2013-02-17 23:42:41
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    wiadomości news:16022013.0234AD74@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > Pytanie:
    > - ile razy droższy był ten bosch?

    a nie wiem, wtedy dałem za niego 173zł netto :)

    @

  • 24. Data: 2013-02-18 18:22:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2013 23:26:08 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Za prawdę chcesz bić?

    Ta prawda ma jakis ukryty cel :-)

    > A mogę ja po ponad trzech latach?

    nie mozesz, bo tego co chcesz powiedzec nie mozna juz kupic :-P

    > Centra Plus wołała o ładowanie już pierwszej.

    No ale co - ladowales dwa tygodnie az masa opadla, czy z natury ma tak duzy
    prad uplywu ?
    Czy po prostu nie jezdziles przez dwa tygodnie ?

    J.

  • 25. Data: 2013-02-20 10:17:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    15 Feb 2013 16:16:13 GMT, w <511e5f4d$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>, tá´Ź
    napisał(-a):

    > W zeszłym roku wysrał mi się aku, udałem się do supermarketu i kupiłem
    > pierwszy z brzegu -- jakiś Jenox.

    Współczuję.

    > Tej zimy nie używałem tego auta przez
    > jakieś dwa tygodnie w największe mrozy, potem bez żadnego problemu
    > odpaliło, jak to się brzydko mówi, "na dotyk".
    > I po co kupować drogie akumulatory?

    Mam Jenoxa. Na wakacjach auto stało przez tydzień. Nie odpaliło.

    Opinii o Jenoxie można poszukać w necie.

  • 26. Data: 2013-02-20 10:19:55
    Temat: Re: Jenox rz?dzi
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Feb 2013 17:41:01 +0100, w <kflof1$r8e$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Artur Miller" <a...@i...pl> napisał(-a):

    > Zero
    > problemów, odpalił za pierwszym razem. poczekamy 10 lat na tego Jenoxa,
    > zobaczymy co powie :)

    Mój Jenox przestał być bardzo rozmowny już pierwszej zimy.
    Teraz co prawda leci mu 3. zima, ale przy -10st. to już rzęzi, a nie gada.

  • 27. Data: 2013-02-20 11:46:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Mam Jenoxa. Na wakacjach auto stało przez tydzień. Nie odpaliło.
    >Opinii o Jenoxie można poszukać w necie.

    Tez mialem Jenoxa. Ani dobry, ani zly, ot, zwykly aku.

    Jakiekolwiek opinie o akumulatorach nalezy zaczac od ustalenia stanu
    pojazdu.
    Takie ze szwankujacym alternatorem, duzym poborem spoczynkowym,
    zapalane raz na 2 tygodnie - szybciej koncza akumulator.

    J.

  • 28. Data: 2013-02-20 14:02:34

    Wed, 20 Feb 2013 11:46:23 +0100, w
    <5124a981$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Takie ze szwankujacym alternatorem, duzym poborem spoczynkowym,
    > zapalane raz na 2 tygodnie - szybciej koncza akumulator.

    Sprawdzone.