  • 11. Data: 2009-06-03 20:11:42
    Temat: Re: Jedź szybko tam gdzie wolno
    Od: ";-\)" <s...@g...pl>

    > pojedź i sprawdź jak ta godzina wykańcza,to nie jest to samo co trasa.
    1. Tydzien temu bylem, jezdzilem :-) Ale dziekuje za zaproszenie.
    2. Od poczatku darze do tego, ze zle jest sformuowanie zdanie, bo 'spedzanie
    3h na torze za 100zl' nie wiarze sie z tym, ze nie mozna wjechac w ciagu
    tych 3ch godzin kiedy sie chce stricte na tor. Jest podzial na 3y grupy:
    zawodowi (z licencja), amatorzy szybsi i ci "wolniejsi" - kazda grupa jezdzi
    3 razy po 20 min (20 min jezdzisz, 40 patrzysz jak inni to robia, potem
    znowu 20 jezdzisz i...)
    3. Jest meczace to fakt (nawet cwiczona prawa reka wymieka ;-) Przyjemnosc
    jednak niewymierna.
    4. Teori/wykladow nie ma w miedzy czasie. Chyba, ze zagada sie do
    licencjonowanych ;)

    --
    Jedi ;-)
    Z750

  • 12. Data: 2009-06-03 20:31:26
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    ;-) pisze:
> [...]

    Od czasu do czasu latamy do Radomia-w tygodniu 50zł,week 100, tor w
    zasadzie wynajęty na pół dnia,ale po 3 godzinach mało kto ma siły latać:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2009-06-03 22:06:59
    Od: fv <f...@c...com>

    Monster pisze:

    > Od czasu do czasu latamy do Radomia-w tygodniu 50zł,week 100, tor w
    > zasadzie wynajęty na pół dnia,ale po 3 godzinach mało kto ma siły latać:-)

    Gdzie konkretniej do tego Radomia?

    --
    fv
    GSX 650F + loud pipe

  • 14. Data: 2009-06-04 07:02:14
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    fv pisze:

    > Gdzie konkretniej do tego Radomia?

    Tor kartingowy
    Tez jestem chetny na wieksze info...
    Do Radomia mam troche ponad godz jazdy wiec bliziutko... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 15. Data: 2009-06-04 08:35:12
    Od: fv <f...@c...com>

    Norbi wrote:
    > Tor kartingowy
    > Tez jestem chetny na wieksze info...

    http://www.pzm.pl/Tory-Kartingowe/Tor_Kartingowy_rad
    om
    Tor jest w Radomiu przy Warszawskiej 17/21

    Dzwoniłem i ceny są następujące:
    w tygodniu - 50zł za wjazd
    weekend - 100zł za wjazd

    Należy się umawiać indywidualnie, sprawdzają czy jest miejsce i zapisują.

    Czas treningu uzależniony jest od obłożenia toru. W weekendy tor jest mocno obłożony.
    Sugerują, żeby
    przyjechać w tygodniu.

    Na torze nie ma pomocy medycznej, trzeba sobie radzić samemu w razie czego.
    Tor nie oferuje instruktora.

    Nie jest sprawdzana głośność wydechu.

    Fotki i krótki artykuł:
    http://kluzinski.blox.pl/2008/08/Tor-Automobilklubu-
    Radomskiego-najlepszy-tor.html

    Wygląda na to, że jest zarąbiście.

    Dla posiadaczy Suzuki Assistance: niestety wjazd na tor, podobnie jak przy AC
    niestety jest
    wyeliminowany w umowie. Trzeba sobie radzić samemu (tzn. komercyjnie).

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 16. Data: 2009-06-04 10:29:35
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    No to juz lekka przesada(ze scigacza, jak cos):

    http://www.scigacz.pl/Wez,udzial,w,otwartych,trening
    ach,na,Torze,Poznan,19-20,czerwca,9558.html

    1000zl za 10 wjazdow po 20 minut na torze. Jak doliczyc jeszcze dojazd np. z
    Warszawy i spanko z piatku na sobote(+/-600zl) to wychodzi, ze minuta na torze
    kosztuje cos/okolo 10zł, no SUPER, nic tylko pojechac :(

    Koczis
    R1

  • 17. Data: 2009-06-04 10:37:59
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.06.2009 Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał/a:

    > Od czasu do czasu latamy do Radomia-w tygodniu 50zł,week 100, tor w
    > zasadzie wynajęty na pół dnia,ale po 3 godzinach mało kto ma siły latać:-)

    Ja też bym się wybrał tam z jakąś "bandą" byłem parę razy sam.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 18. Data: 2009-06-04 12:21:16
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "kakmar"
    Ja też bym się wybrał tam z jakąś "bandą" byłem parę razy sam.

    No to jest nas juz 4 - a to chyba banda...
    Kiedy lecimy???

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 19. Data: 2009-06-04 14:40:57
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "kakmar"
    > Ja też bym się wybrał tam z jakąś "bandą" byłem parę razy sam.
    >
    > No to jest nas juz 4 - a to chyba banda...
    > Kiedy lecimy???

    Z V-kami nie latam :D
    Za szypkie som...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 20. Data: 2009-06-04 14:42:04
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    fv pisze:

    > Na torze nie ma pomocy medycznej, trzeba sobie radzić samemu w razie czego.
    > Tor nie oferuje instruktora.
    już nie panikuj,trudniej sobie zrobić kuku niż na ulicy,policz ile
    będzie kosztowała pomoc medyczna na kilka godzin rozłożona np. na 10 osób

    > Nie jest sprawdzana głośność wydechu.
    nikogo nic nie interesuje,podpisujesz papier w którym zabronione jest
    jedynie palenie gumy

    > Wygląda na to, że jest zarąbiście.

    Jest

    > Dla posiadaczy Suzuki Assistance: niestety wjazd na tor, podobnie jak przy AC
    niestety jest
    > wyeliminowany w umowie. Trzeba sobie radzić samemu (tzn. komercyjnie).

    tak,w razie czego zwłoki motocykla rzucisz pod innym adresem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S