  • 21. Data: 2011-09-17 23:21:51
    Temat: Re: Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-17 23:09, Waldek Godel pisze:
> [...]
    /C17437450_6.jpg

    > Może jakby sobie darowali tą politurę z mebli prababci, to kto wie.

    jezeli pragniesz, mozesz tam sobie wstawic nawet szary koreanski plastik.
    w przeciwienstwie do hujdaya, w ktorym do wyboru sa dwa kolory wnetrza:
    szary i bardziej szary.

  • 22. Data: 2011-09-17 23:27:08
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > jeszcze jakby wywalili to plastikowe "drewno"

    Ty może być prawdziwe. Zresztą lepsze udawane drewno niż udawane alu. To
    dopiero jest paskudne.

  • 23. Data: 2011-09-17 23:33:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 23:21:51 +0200, mister napisał(a):

    > jezeli pragniesz, mozesz tam sobie wstawic nawet szary koreanski plastik.
    > w przeciwienstwie do hujdaya, w ktorym do wyboru sa dwa kolory wnetrza:
    > szary i bardziej szary.

    Nie ma sprawy. I tak o niebo bardziej wolę uczciwy szary niż tandetny
    plastik pokryty równie tandetną imitacją drewna i równie tandetnym wysokim
    połyskiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 24. Data: 2011-09-17 23:38:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

    > Nie ma sprawy. I tak o niebo bardziej wolę uczciwy szary niż tandetny
    > plastik pokryty równie tandetną imitacją drewna i równie tandetnym
    > wysokim połyskiem.

    A lakier z karoserii zeskrobujesz?

  • 25. Data: 2011-09-17 23:55:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-17 23:12, Grejon pisze:

    /C17437450_6.jpg

    > Czy ja dobrze widzę analogowy zegarek między nawiewami? :)

    To właśnie ten zegarek jest powodem 6-cio cyfrowej ceny. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2011-09-18 00:05:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > To właśnie ten zegarek jest powodem 6-cio cyfrowej ceny. ;)

    A w wersji 65amg z wszystkimi możliwymi opcjami to nawet 7-mio
    cyfrowej.

  • 27. Data: 2011-09-18 00:16:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 22:05:01 +0000, megrims <m...@i...pl> said:

    > 7-mio cyfrowej.

    QJJP!

    6-cyfrowej i 7-cyfrowej!

    Nie ma żadnych -go, -szy, -óch czy innych dopisków - liczebniki pisze
    się literami lub cyframi.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2011-09-18 00:21:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bydlę

    > Nie ma żadnych -go, -szy, -óch czy innych dopisków - liczebniki pisze
    > się literami lub cyframi.

    ...a myślnik to nie to samo, co minus.

  • 29. Data: 2011-09-18 00:31:45
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Bydlę wrote:

    > QJJP!
    >
    > 6-cyfrowej i 7-cyfrowej!
    >
    > Nie ma żadnych -go, -szy, -óch czy innych dopisków - liczebniki pisze
    > się literami lub cyframi.
    > ;>>>

    Ponoć też tak: 6. cyfrowej i 7. cyfrowej.
    Ale 6 cyfr lub 7 cyfr.

    JQJP mnie stresujesz.

    jarek d.

  • 30. Data: 2011-09-18 08:36:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-18 00:16, Bydlę pisze:

    > QJJP!
    >
    > 6-cyfrowej i 7-cyfrowej!
    >
    > Nie ma żadnych -go, -szy, -óch czy innych dopisków - liczebniki pisze
    > się literami lub cyframi.
    > ;>>>

    A dziękuje za cenną uwagę. NA przyszłość będę wiedział.