  • Data: 2011-09-19 14:34:35
    Temat: Re: Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-18 12:08, Waldek Godel pisze:

    > Ludwik XI jest genialny. I wspaniale pasuje - do pałacu. Również sececyjnej
    > kamienicy. Ale już do kamienicy art-deco pasuje jak pięść do nosa.
    > Włożony do bloku z wielkie płyty będzie obciachem, nowoczesnego apartamentu
    > ze stali i szkła będzie nowobogackim buractwem.
    > Dokładnie tak samo jest tutaj. Oryginalnym drzewem na wysoki połysk w
    > Bentleyu z lat 50 bym się zachwycił, we współczesnym bentleyu powiem,
    > obciach. W B-klasse to byłaby wiocha. A to nawet nie jest oryginalne
    > drewno, więc pozostaje buractwo.

    Chyba nie zauważasz, iż auto projetkowane jest dla wybranej grupy
    klientów docelowych.
    Tak to już jest, że oni oczekują drewna.
    Mając kasę na to auto możesz poprosić zmianę drewna na plastik, pewnie
    mają taką opcję. Nie lubisz takiego stylu możesz sobie kupić porsche za
    tą samą kasę. Tam nie ma drewna (inna grupa docelowa).
    Możemy sobie tupać na grupie, ale kanon elegancji w samochodach
    wyznaczają właśnie takie auta jak S-klasa.
    Tak już jest.
    Poza wszystkim jaka różnica czy oryginalne drewno, czy nie, jeśli nie
    jesteś w stanie tego rozpoznać?