  • 1. Data: 2013-07-23 10:02:38
    Temat: Jedna strona, dwie domeny pod katem pozycjonowania
    Od: "webK" <p...@w...pl>

    Mam strone powiedzmy fabryka.pl (przyklad). Pozycjonuje ja na fraze 'kola
    zebate miasto'. Jakies tam efekty sa ale dosc mizerne, no kiedys bylo lepiej
    :) Wymyslilem, zeby zakupic domene kola.zebate.miasto.pl i podpiac pod nia
    ta sama strone - nie wiem jeszcze, czy na zasadzie przekierowania, czy tez
    zrobic po prostu duplikat strony... Wtedy ktos kto wpisze w googlu moja
    fraze 'kola zebate miasto' powinien otrzymac dosc wysoko w wynikach moja
    strone pod adresem kola.zebate.miasto.pl. Czy taki tok rozumowania jest
    wlasciwy? Czy tez google moze na to jakos krzywo spojrzec i rzucic banem?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-07-23 10:59:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Jul 2013 10:02:38 +0200, webK napisał(a):

    > Czy tez google moze na to jakos krzywo spojrzec i rzucic banem?

    Tak

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl