  • Data: 2012-12-21 13:06:42
    Temat: Re: Jebany system
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wyjezdzanie na ulice po takim treningu powoduje, ze latwiej sie uczysz
    > ruchu, bo nie jestes juz skupiony na czynnosciach niskiego poziomu.

    A to teraz na kursach na "pierwszej lekcji" rusza się "w miasto"? U nas na
    kursie zanim ktoś pojechał na miasto, jeździł z instruktorem po placu i to
    instruktor ocenia kiedy kursant opuszcza plac. Te moje 2-3 godz. jazdy
    samodzielnej miały dać mi tyle, że na pytanie instruktora kto nigdy nie
    jeździł samochodem nie musiał bym się wygłupić. I tak spędziłem na mieście
    mniej niż połowe kursu, reszte na placu jak i cała reszta bo egzamin
    sprowadzał się do tego żeby się samemu nie ujebać na placu. Tyle , że jak
    już pisałem wcześniej to nic nie pomogło bo ci co zdawali ze mną i tak się
    sami uwalali bez pomocy egzaminatora. To o czym to świadczy jak ktoś nie
    potrafi sam przejechać paru metrów żeby do czegoś nie wjechać?

    > To z tego, ze w duzym miescie jest trudniej zdac.

    Ale co zdać jak większość oblewa plac, w dużym mieście są inne place
    egzaminacyjne? Dwa, gdzie bym nie pytał wszyscy mówią, że jazda to pikuś,
    najgorzej zdać plac i dlatego 3/4 godzin kręcą po placu. To jak oni mają się
    nauczyć jeździć w rucho miejskim jak uczą się jeździć między słupkami? Z
    drugiej strony, jak ktoś kto nie potrafi minąć stojących słuków może jeździć
    pomiędzy ruchomymi pojazdami?!