  • 11. Data: 2011-08-31 15:10:52
    Temat: Re: Jazdy po torze Lublin 3-4.09
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "duddits"
    Ponieważ z tego co wiem Automobilklub Radomski planuje rozbudowę toru to
    wydaje mi się, że ktoś tam w końcu doszedł do wniosku, że pecunia to nie
    omlet i przymyka oko na takie sprawy.

    I tej wersji bedziemy sie trzymac :)
    Ale przez chwile bylo slabo

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 12. Data: 2011-08-31 20:32:17
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-31 14:57, Tytus z domQ pisze:
    setami.
    > Jest tam podobno cos napisane o kwocie 5000 pln w przypadku uszkodzenia
    > nawierzchni...

    Jest,za palenie gumy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2011-08-31 20:35:35
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-31 16:10, duddits pisze:

    > Nienajlepiej to o mnie świadczy, ale nie pamiętam co było w tych
    > oświadczeniach, natomiast rysowanie podnóżkami (niezbyt mocne, fakt) to
    > tam standard. Nikt nie zawracał tym sobie głowy.

    chyba przez te podnóżki był dość długo zakaz wjazdu dla amatorów,ale
    wystarczyło zerknąć na fotki z zawodów Sadomaso,wszędzie zgrzytanie po
    asfalcie.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 14. Data: 2011-09-01 07:04:22
    Od: Bodzar <b...@o...pl>

    http://automobilklub.radom.pl/www15/images/stories/d
    okumenty/radom_regulamin_motocykle.pdf

    punkt 11

  • 15. Data: 2011-09-01 18:32:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 31 Sie, 22:32, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Jest,za palenie gumy.

    Za powerslajdy tez jest kara? :-) Jak palenie gumy uszkadza
    nawierzchnię?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-09-01 18:43:23
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Za powerslajdy tez jest kara? :-) Jak palenie gumy uszkadza
    > nawierzchnię?

    Jest. Palona guma wchodzi w reakcję z masą bitumiczną powodując
    wydzielanie się trujących gazów, które oddziaływują na członków AR
    powodując czasowe wyłączenie zdolności logicznego myślenia.

    Poniżej wzór:

    (xy)/(h2)=z
    gdzie:
    x= prędkość obrotowa koła
    y=szerokość lacza
    h=długość śladu
    z=ilość dm3 gazu odmóżdzającego

    google Ci wszystko powiedzą :)

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 17. Data: 2011-09-01 19:18:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-01 20:32, AZ pisze:

    > Za powerslajdy tez jest kara? :-) Jak palenie gumy uszkadza
    > nawierzchnię?
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200
    beton AR pali głupa i konkurencji się boi:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S