  • Data: 2009-05-20 08:33:39
    Temat: Re: Jazda z pasazerem - odczucia
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie np. GS 500 będzie się zawsze kojarzył z trudną i męczącą ale jednak
    > bardzo fajną wycieczką nad
    > morze. A chwil które spędziłem na motocyklu sam, po prostu jakoś z czasem
    > nie pamiętam, nie
    > poczytuję ich za jakiś sukces...

    też śmignąłem ostatnio z plecaczkiem na GSie spory kawałek. Ja nie wiem jak
    można narzekać, że 150KM moto z plecaczkiem nie idzie ???? Jadąc na GSie
    który ma 1/3KM z tego jakoś wcale nie czuje tragicznej utraty przyspieszeń.
    Tylko tyle, że moto wyżej kręcę i wszystko gra. A w zakręty to nawet lepiej
    się składa, bo moto lepiej dociążone...