-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Jazda na suwak
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@g...com>
<8...@g...com>
<5...@g...com>
<j...@4...net>
<qbohi1$oae$1@news.mixmin.net> <qboiov$t4q$1@node2.news.atman.pl>
<qbp0kr$pn9$1@news.mixmin.net> <qbp5j9$ei3$2@node2.news.atman.pl>
<5ce01fb1$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<qbpa2e$38l$1@node1.news.atman.pl>
<5ce02cf7$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<qbpdtl$lqb$1@node2.news.atman.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Sat, 18 May 2019 19:52:31 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <qbpdtl$lqb$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <5ce0465f$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1558201951 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 83.142.196.21:52468
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656761
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18.05.2019 o 19:03, RadoslawF pisze:
>> Jakby nie wpuszczano, to na zasadach ogólnych nie zmieniłbyś pasa
>> gdzieś tak do 20 wieczorem. A przecież w zasadzie to powinno się
>> prawym pasem (możliwie blisko prawej krawędzi).
>>
>>> i ten dla nas odpowiedni powinniśmy wybrać przed linią ciągłą a jeśli
>>> jest kolejka to w niej stoimy a nie "pchamy się" pasem do skrętu np.
>>> w lewo a potem wymuszamy suwak bo przecież chcemy jechać w prawo a
>>> "chamy niereformowalne" nie znają jazdy na suwak - to właśnie jest
>>> "mega buraczanym chamstwem"
>>
>> Na razie nie skomentuję - czekam na Radosława;)
>
> "When you have eliminated the JavaScript,
> whatever remains must be an empty page."
>
> Nie czekaj, nie widzę więc nie skomentuje.
Więc odpowiem - kierunek wrzuca się przed tą dużą tablicą, optymalnie
zmienia się pas na wysokości przystanku (jadący na autostradą moga cię
wtedy ominąć z prawej, mniej więcej 1/3 dojeżdza do niebieskiej
tabliczki, po ciągłej to sporadycznie, czasem zdarza się jakiś burak
ciągnący do końca - najczęściej z wyglądu przedstawiciel handlowy, bądź
zabłąkany "obcokrajowiec". Wyjątkiem są autobusy ciagnące do ciągłej
(taki zwyczaj w warszawie, że trochę się im więcej pozwala).
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.19 21:44 J.F.
- 19.05.19 21:45 J.F.
- 19.05.19 23:28 J.F.
- 20.05.19 00:32 Transpok
- 20.05.19 00:49 Transpok
- 20.05.19 01:23 J.F.
- 20.05.19 05:59 Shrek
- 20.05.19 11:33 J.F.
- 20.05.19 13:09 J.F.
- 20.05.19 13:22 J.F.
- 20.05.19 17:11 Shrek
- 20.05.19 17:18 Shrek
- 20.05.19 17:21 Shrek
- 20.05.19 17:43 J.F.
- 20.05.19 18:43 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=