-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Jazda na suwak
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@g...com>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Fri, 17 May 2019 09:53:07 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <a...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 38
Message-ID: <5cde6867$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.91.105
X-Trace: 1558079591 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 524 79.191.91.105:63181
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656679
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-05-17 o 08:59, Bolko pisze:
> Obok mnie w tym momencie budują Trasę Łagiewnicką (Kraków)
> która przecina dwie drogi po dwa pasy w każdą stronę.
> Co powoduje że są różne zwężki w różnych konfiguracjach.
> I mam okazję to obserwować.
>
> Po pierwsze moim skromnym zdaniem jeśli przed zwężką nie ma świateł to
> wcale nie jedzie się szybciej. Powiedziałbym że nawet wolniej.
> Bo pas wpuszczający musi wpuszczać tych co się "wpychają".
> W efekcie czwarty czy piąty samochód musi się zatrzymać
> i tracimy na płynności ruchu.
>
> I rozumiem teraz frustrację "dużych".
> Bo zanim duży ruszy z miejsca ze świateł to dwóch małych już mu wjedzie.
> Co powoduje że jak jadę autobusem to trwa to x% dłużej.
>
>
> Chociaż zauważyłem pewną rzecz wczoraj.
> Dwa pasy.
> Prawy się kończy i trzeba zjechać na lewy.
> Na lewym osobówki.
> Na prawym ciężarówki przetykane osobówkami.
> I ciężarówka która która stała obok dawno pojechała a ja stałem jak głupi.
>
> podsumowywując
> jak to mawiał prezydent
> punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
>
Teraz to się tak porobiło, że autobusy mają automatyczne skrzynie biegów
i nie są takimi zawalidrogami jak kiedyś. Podobnie ciężarówki jadące bez
ładunku - mają aż nadmiar mocy do dynamicznego ruszenia (wystarczy
popatrzeć na opony, żeby wiedziec, czy jest załadowany, a ściślej -
obciążony, bo może wieźć lekki ładunek). Przy jeździe na suwak w stylu
1:1 długość zestawu (ciągnik z naczepą) to co najmniej 3 samochody
osobowe, więc pas z ciężarówkami z założenia będzie jechał szybciej (bo
zestawy dłuższe). Nie zawsze opłaci się ciągnąć za osobówkami :-)
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.05.19 10:13 J.F.
- 17.05.19 17:17 s...@g...com
- 17.05.19 19:52 p...@g...com
- 17.05.19 19:57 J.F.
- 17.05.19 20:37 p...@g...com
- 17.05.19 20:50 RadoslawF
- 18.05.19 07:59 Cavallino
- 18.05.19 10:59 Transpok
- 18.05.19 11:20 RadoslawF
- 18.05.19 11:21 Shrek
- 18.05.19 11:22 Shrek
- 18.05.19 14:09 Tomasz Gorbaczuk
- 18.05.19 15:08 JDX
- 18.05.19 15:15 Transpok
- 18.05.19 16:39 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe