eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na 3 cylindrach... › Re: Jazda na 3 cylindrach...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx
    02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Date: Sun, 09 Jan 2011 12:51:37 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    References: <4d275f34$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2838c6$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284550$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284bdb$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    <iga30m$o7i$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28b149$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <igahce$b1k$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28ef65$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...com>
    In-Reply-To: <1...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <4d29a145$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
    X-Trace: 1294573893 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2461 195.117.8.7:29295
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340957
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-09 12:12, J.F. pisze:
    > On Sun, 9 Jan 2011 00:12:23 +0100, P_ablo wrote:
    >> Dla mnie czujnik spalania stukowego to najzwyklejszy piezoelektryczny
    >> mikrofon. Mikrofon ten jest zbudowany tak aby odbieral fale o odpowiedniej
    >> dlugosci. Kiedy taka fala sie pojawia, to na wyjsciu mikrofonu zmienia sie
    >> stan i ECU wie, ze ma opoznic zaplon.
    >
    > Gdzies tam musi byc stosowna elektronika ktora rozpoznaje czy to
    > zwykle spalanie, czy detonacja.
    > No i tu problem - ma wyjscie trojstanowe (nic, zwykle, detonacja) czy
    > dwustanowe (detonacja lub nie ). Raczej dwu.
    >
    >> ja nie widzialem konstrukcji aby kazdy cylinder mial wlasny czujnik spalania
    >> stukowego...
    >> Wyjasnij mi wiec w jaki sposob na podstawie jednego czujnika spalania
    >> stukowaego i braku takiego spalania ECU ma wiedziec ktory cylinder nalezy
    >> wylaczyc...
    >
    > Teoretycznie moglby po czasie rozpoznawac w ktorym cylindrze dzwoni.
    > Byc moze niektore konstrukcje sa tak zaawansowane ze rozpoznaja
    > dodatkowo poprawna prace.
    > W innych bywaly swiece i wtryskiwacze laczone parami ..

    Ale taka półsekwencja nie przeszkadza w indywidualnym sterowaniu tym
    właśnie cylindrem.
    Bo ECU nie wie który to cylinder z pary, ale wie że co 720 stopni ten
    sam i może go odłączyć.

    Tylko pozostaje właśnie kwestia czy takie daleko posunięte tryby
    awaryjne zakłada projekt.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: