    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jaz zrobić zrzut ekranu?
    Date: Sun, 30 Dec 2012 20:23:41 +0100

    W dniu 2012-12-30 11:54, Gabriel Zastawnik pisze:
    > Ja kombinował bym tak:
    > - zaprzac do pracy skrypt podobny do
    > http://odyniec.net/projects/imgareaselect/
    > - skoro google generuje ci daną podstrone, to przy generowaniu moze tez
    > robic jej screenshot przechowywany gdzies u nich z twoim aktualnym ID

    Hmm... może właśnie coś takiego mieli na myśli. Czyli to nie jest
    screenshot lecz renderowanie po ich stronie HTML (który sami do mnie
    wysyłają) -> JPG (np), co nie ma nic wspólnego ze screenshotem.

    > - ty im przesylasz nie tyle sam obrazek, ale za pomocą skryptu j/w
    > koordynaty co chcesz cropować

    Ja nie cropuję - nie ma takiej opcji. Oni wspominali tylko o
    screenshocie jako takim. Tak więc sprawa jest bardziej prosta.

    > Natomiast nie wiem jak by to zrobic zeby to dzialalo w ten sposob zeby
    > to sam js generowal obrazek i go przesylal.

    Przypuszczam, że takiej funkcjonalności nie ma wbrew moim wątpliwościom
    z pierwszego postu. Z jednej strony byłoby to fajne narzędzie do
    tworzenia efektownych animacji (tak jak to robią czasem screensavery), a
    z drugiej - niezłe narzędzie to przechwytywania prywatnych informacji.